arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲

سردار فضلی: دانش‌آموزان در ایمنی کامل به مناطق عملیاتی سفر می‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از اعزام 150 هزار دانش‌آموز از روز 13 مهر تاکنون به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع‌مقدس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار فضلی که در همایش راهیان نور سخن می‌گفت،با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی اظهار کرد: سال گذشته چهار میلیون و 860 هزار نفر به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام کردیم. 90 درصد این افراد جوانان بودند و بیشتر آنها برای نخستین بار بود که پا به مناطق جنگی می‌گذاشتند و ازنزدیک آنجا را لمس می‌کردند.

سردار فضلی با اشاره به اینکه امسال دانش‌آموزان سراسر کشور برای چهارمین سال متوالی،در مناطق جنگی حضور پیدا می‌کنند،گفت:بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش، امسال یک میلیون دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به امنیت کاروان‌های راهیان نور گفت: تمام تمهیدات امنیتی و ایمنی برای سفر کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی فراهم شده است. تمامی تمهیدات پیرامون مباحث امنیتی و ایمنی برای سفر دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان نور در کار مشترک با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است و امیدواریم با دعای خیر مردم، شاهد اعزام با شکوه دانش‌آموزان به مناطق جنگی باشیم.

انتهای پیام

نظرات بینندگان