arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲

نیکی کریمی: حضورم در فیلم «بشارت...» اعتماد به کارگردان بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زمان آن گذشته که بازیگران صرفا از روی یک نقش خوب، در آن اثر نقش آفرینی کنند دلیل این برای بازی در این فیلم، اعتماد به کارگردان بود چرا که فکر می کنم یک کارگردان خوب فیلم نامه را خوب کار می کند.

به گزارش شبکه ایران، نقشم در «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» با کارهای قبلی ام متفاوت است واز بازی در این فیلم سینمایی بسیار راضی هستم.
نیکی کریمی بازیگر، در گفتگو  با باشگاه خبرنگاران درخصوص دلیل ایفای نقش در فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» گفت: زمان آن گذشته که بازیگران صرفا از روی یک نقش خوب، در آن اثر نقش آفرینی کنند دلیل این برای بازی در این فیلم، اعتماد به کارگردان بود چرا که فکر می کنم یک کارگردان خوب فیلم نامه را خوب کار می کند.

وی درخصوص نقش خود در این فیلم عنوان کرد: شخصیت من در این فیلم متفاوت از نقش هایی است که تاکنون بازی کردم البته چیز دوری از من نبوده زیرا همیشه مدیران و ناظمان مدرسه خود را دیده بودم و آنها الگوی مناسبی برای من در ایفای این نقش بودند.

وی ادامه داد:من در این اثر در نقش یک مدیر مدرسه سخت گیر هستم که تمام دانش آموزان خود را بدلیل اتفاقی که در مدرسه اش رخ داده، کنترل می کند.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: از این نقش و شخصیتی که بازی کردم راضی هستم چرا که توانستم چند بعد این شخصیت را به اجرا بگذارم.

نظرات بینندگان