arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۲

علی دایی: می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی پرسپولیس پس از برتری برابر الوند گفت تیمش می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی دایی پس از برتری پرسپولیس برابر الوند همدان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بازی را خوب شروع کردیم. به گل هم رسیدیم اما در ادامه خوب نبودیم، در ادامه حریف صاحب توپ شد ولی آنقدر خوب نبودند که بتوانند ما را اذیت کنند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما چنین نشد چهارشنبه بازی داریم و خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم آسیب ندیدند. امروز کاملا تیم برتر میدان بودیم و هیچ خطری دروازه ما را تهدید نکرد.

علی دایی در مورد اینکه آیا بر تیم‌های پایه پرسپولیس هم نظارت دارد یا خیر: من هیچ نظارتی روی تیم‌های پایه ندارم اولین جایی است که این اتفاق می‌افتد. این یک معضل بزرگ است برای پرسپولیس چون تیم را از قبل تشکیل داده بودند و هنگامی که در سایپا بودم تمام مربیان پایه را انتخاب کردم و از پنج تیم چهار تیم را قهرمان کردیم. در رده نوجوانان فقط نتوانستیم قهرمان شویم و در بقیه رده‌ها موفق بودیم. روی تمرینات تیم‌های پایه و روی کار مربیان نظارت داشتیم و اگر زمانی بازیکنی نیاز داشتیم می‌توانستیم از تیم امیدمان بگیریم.

خبرنگار دیگری درباره شعار تماشاگران علیه فرهاد مجیدی پرسید که وی پاسخ داد: کاری به این مسائل ندارم و همیشه از هواداران خواسته‌ام که احترام مجیدی را نگه دارند. او سال‌ها برای تیم ملی و استقلال زحمت کشیده و شایسته تشکر و قدردانی است. این شعارها کمکی به ما نمی‌کند. ما باید فرهنگ بالای پرسپولیسی بودنمان را نشان دهیم.

نظرات بینندگان