arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۸۹
اعلام موجودیت یکی از شیرین ترین سیاستمداران دنیا؛ مجری سابق تلویزیون خطاب به دولت ایران:

با بد کسی طرف هستید، من خیلی باهوشم و از 8 سالگی شطرنج بازی می کردم / احمدی نژاد منو ماچ کرد!

سید محمد حسینی یکی از مجریان سابق برنامه های سرگرمی تلویزیون ایران، که چند صباحی است ایران را ترک کرده و اخیراً نیز با تلویزیون صدای آمریکا گفت و گو کرده، در حالی که احساس می کرد "همه ی ملت ایران، گفت و گوی وی با صدای آمریکا را دیده و دچار تحول شگرف شده اند" ، در یک برنامه ی تلویزیونی اعلام کرد که "من اطلاعات بسیار مهمی در مورد فضای سیاسی ایران دارم"
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید محمد حسینی یکی از مجریان سابق برنامه های سرگرمی تلویزیون ایران، که چند صباحی است ایران را ترک کرده و اخیراً نیز با تلویزیون صدای آمریکا گفت و گو کرده، در حالی که احساس می کرد "همه ی ملت ایران، گفت و گوی وی با صدای آمریکا را دیده و دچار تحول شگرف شده اند" ، در یک برنامه ی ویدیویی که از روزها قبل تبلیغ "افشاگری"  در مورد حکومت را می کرد ، اعلام کرد که "من اطلاعات بسیار مهمی در مورد فضای سیاسی ایران دارم"

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزای انتخاب (Entekhab.ir) ؛ وی که به گفته ی کارشناسان سیاسی و سرگرمی، قابلیت و ظرفیت تبدیل به یک "هخا" را دارد، در این برنامه ی ویدیویی که اسمش را "افشاگری حسینی" نامیده، شروح به گفت و گو در مورد چگونگی ورود احمدی نژاد به فضای سیاسی ایران کرد.

این مجری سابق تلویزیون اضافه کرد: از ابتدای دهه هشتاد معلوم بود احمدی نژاد قرار است رییس جمهور شود.

وی دلیل خود را برای این ادعا چنین ذکر کرد: همه ی مسئولین صداوسیما به من می گفتند که در برنامه ی زنده ی تلویزیونی ات از "گرمسار" سخن بگو و همش در مورد این شهر بگو! چون گرمسار شهر احمدی نژاد است!

وی همچنین با اشاره به انتخابات سال 84 و اینکه در یک جلسه ی سخنرانی دکتر لاریجانی در اهواز شرکت کرد گفت: لاریجانی هم می دانست رییس جمهور نمی شود چون از صورتش مشخص بود که رغبت دارد!

حسینی گفت : اگر حرفهایم اشتباه است می توانم در برنامه 90 عادل فردوسی پور (برنامه ای در مورد فوتبال) به صورت زنده صحبت کنم!

این مجری سابق تلویزیون ، که پس از سفر به آمریکا مانند سایر مجریان سیاسی تلویزیون های لوس آنجلسی، تصور می کرد با 70 میلیون ایرانی سخن می گوید، بخش مهم سخنان خود را به این شکل آغاز کرد: من را که حالا هل دادید در عالم سیاست، حالا ببینید آدم باهوش چه خواهد کرد (اشاره به خودش)

وی افزود: با بد آدمی طرف هستید، من از 8 سالگی شطرنج بازی می کردم!

وی گفت: من از مردم می خوام هر چی گفتم و در فیس بوک گذاشتم در عرض 10 دقیقه همه ی ملت ایران آم را ببینید، کار خیلی راحتی هم هست!

این مجری سابق در مورد کسانی که می گویند "او برای شهرت و پول از کشور خارج شده" گفت: من اون همه توی ایران حقوق می گرفتم و این همه معروفم، بیشتر نمی خوام که!

حسینی همچنین گفت: تویی که می گی حسینی مهره ی سوخته شده؟ من مهره ی سوخته هستم که این همه ملت ایران پشت هم آمده اند؟ اینترنت رو باز کنید ببینید چقدر ملت ایران من رو دوست دارند؟ بالای 5 میلیون ایرانی در فیس بوک من را "لایک" خواهند زد!


وی که بسیار احساساتی به نظر می رسید و و در حال بیان اوج محبوبیتش بود گفت: یک روز آقای احمدی نژاد داشت در باشگاه انقلاب سخنرانی می کرد، هنگامی من وارد شدم همه دختر پسرای اونجا جیغ و داد کردند چون من اومدم! بعد بادیگارد ایشان آمد گفت، آقای احمدی نژاد می خواد تو رو ببینه، گفتم احمدی نژاد کیه؟ گفت: همون شهرداره، گرمساریه!

وی که در این لحظه، احساس پیروزی می کرد، گفت: بعد دیدم احمدی نژاد بیست تا پله اومد پاییین و منو ماچ کرد!



کارشناسان معتقدند این سخنان حسینی که برخی مردم ایران وی را مجری خوبی می دانستند، باعث مشخص شدن وجهه ی ضعیف ، به شدت غیرعلمی و موضع گیری کاملاً سطحی وی در مسائل سیاسی شد ه است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزای انتخاب (Entekhab.ir) ؛ از سوی دیگر، و با وجودی که بسیاری نسبت به شرایط کنونی انتقاد بسیار دارند، اما ارائه ی چنین نظرات و توهمات فوق سطحی با استناد به "شطرنج بازی کردن در 8 سالگی" آن هم توسط یک مجری سابق صداوسیما، نه تنها هیچ تاثیری ندارد که بیشتر برای مردم "سرگرم کننده" به نظر می رسد. و در واقع حسینی، همچنان ماهیت سابق خود که "سرگرمی مردم" است (البته در قالبی دیگر) حفظ کرده است.

و همینطور این سئوال مطرح می شود که اگر ایشان دلداده ی ایران و ایرانی است، چرا این اسناد فوق تکاندهنده را همان روزها اعلام نکرده و گذاشته سالها پس از آن ایام؟

اساساً اگر ایشان این همه دنبال حق است
و حضور در سازمان های جمهوری اسلامی را مشکل دار می نامد، چرا سالها در سازمان صداوسیما فعالیت کرد ؟ (گوآنکه او حتی امروز صداوسیما را در مشهوریت خود بی تاثیر می داند!) ، چرا اساساً کسی که این همه دنبال حق است و افراد موثر در نظام را غیرمردمی می داند، در ستاد آقای لاریجانی حضور می باید و به قول خودش، برای ایشان در اهواز سخنرانی میکند؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
37
15
من با اون همه تبلیغانی که کرده بود منتظر یک ویدیو و پیام و به قول خودش اشفاگری مهم بود . ولی باور کنید وقتی دیدم انقدر با خانواده ام خندیدیم که باورتان نمی شود. دمنش گرم. یه هخای یدیگه! حسینی بازم می خوایم
سید رضا
|
Germany
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
11
45
شرمندتونم ولی برنامه پارازیت صدای امریکارو 80 درصد مردم میبینن
پاسخ ها
حامد
| Canada |
۱۶:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
80 درصد که نه . ولی خیلیها مییبینن .

من خودم ویدیوش رو که دانلود کردم هم به خانوادم نشون دادم هم به دوستام دادم .

خبرگزاری انتخاب اگه فکر میکنه حرفهایی آقای حسینی خنده داره ویدیوش رو بذاره که همه با هم بخندن . نه اینکه جمله هاش رو نصفه بذارین اینجا .

ایشون گفتن که : شطرنجی رو که حروم اعلام کردن من از 8 سالگی بازی میکردمش
koshmaram
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
4
9
من برای این مجری که قبلا مورد احترامم بود متاسفم.اما اینگونه افراد باید بدانند پا گذاشتن روی ارزشهای جوانان این سرزمین گناهی است که جبران ان ارزویی است دست نیافتنی.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
2
2
حسینی خدا بیازدش یک زمانی خوب بود خدا رو شکر چهره واقعیش خیلی زود بر ملا شد این ادما بنده پول هستن هر کجا بیشتر پول بگیرن اونجا براشون مقدسه
تاسفم برای خودم که با خنده های این شیطان زمانی منم میخندیدم
وجدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
1
2
کاش می دانستیم همیشه راهی برای برگشت هست حتی برای بدترین ادم ها
نظرات بینندگان