arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۲

اعلام تدابیر ترافیکی مراسم یوم‌الله 13 آبان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت تدابیر انتظامی – ترافیکی مراسم یوم‌الله 13 آبان سال 92 را اعلام کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت در تشریح تدابیر انتظامی – ترافیکی مراسم یوم‌الله 13 اعلام کرد: بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقرر است از ساعت 10 الی 12 روز دوشنبه (13 آبان ماه سال جاری) به مناسبت روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مراسم یو‌م‌الله 13 آبان با شرکت شخصیت‌های کشوری، لشگری و حضور گسترده اقشار مختلف مردم، انجمن‌های اسلامی، دانشجویان دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان مدارس تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی برگزار می‌شود.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت، با توجه به گستردگی مراسم و حضور چشمگیر شرکت‌کنندگان، لزوم پیش‌بینی و ایجاد تدابیر و اقدامات لازم برای تامین نظم و ایمنی ترافیکی مراسم ضروری است که بر همین اساس طرح ترافیکی از ساعت 7 روز دوشنبه (13 آبان ماه) تا خاتمه مراسم راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیکی برقرار می‌شود که کلیه معابر پیرامون مسیرهای راهپیمایی و معابر منتهی به لانه جاسوسی آمریکا (سفارت سابق) را شامل می‌شود.

بر اساس این اعلام، تسهیل و تامین نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد معابر در محدوده اجرای مراسم، رسیدگی فوری به تصادفات و سوانح رانندگی، اعمال محدودیت‌های ترافیکی به منظور برگزاری هر چه مطلوب مراسم و پاکسازی معابر و جلوگیری از توقف خودروها در محل‌های دارای محدودیت توقف از تدابیر کلی اجرای این طرح است.

همچنین خیابان طالقانی حد فاصل ولیعصر تا سپهبدقرنی، خیابان میرزای شیرازی، خیابان اراک حد فاصل سپهبدقرنی تا نجات‌اللهی، خیابان فرصت حد فاصل سمیه تا انقلاب، خیابان کریمخان حد فاصل سپهبدقرنی تا قائم‌ مقام، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان ایرانشهر حد فاصل خیابان سمیه تا انقلاب و خیابان سپهبدقرنی حد فاصل خیابان طالقانی تا کریمخان، محل‌های توقف وسایل نقلیه برادران مشخص شده است.

محل‌های توقف وسایل نقلیه خواهران نیز در خیابان آیت‌الله طالقانی در حد فاصل سه راهی طالقانی تا تقاطع بهار شیراز، خیابان شهید مفتح از میدان هفت‌تیر تا ضلع جنوبی استادیوم شهید شیرودی، خیابان‌های ورکش و ورزنده و سایر خیابان‌های همجوار استادیوم شهید شیرودی، پارکینگ استادیوم شهید شیرودی پیش‌بینی شده است.

مسیرهای راهپیمایی نیز برای دانشجویان از مسجد دانشگاه تهران خیابان قدس، خیابان طالقانی به سمت شرق تا محل لانه جاسوسی سابق خواهد بود . همچنین مسیر دانش‌آموزان پسر پس از تجمع در خیابان کیوان - مرکز امور تربیتی استان تهران از مسیر خیابان طالقانی به سمت شرق تا محل لانه جاسوسی سابق خواهد بود و مسیر دانش‌آموزان دختر، پس از تجمع در ورزشگاه شهید شیرودی از مسیر سه راهی طالقانی به سمت غرب تا محل لانه جاسوسی سابق خواهد بود.

همچننی محدودیت تردد محدودیت تردد در اطراف محل لانه جاسوسی امریکا در معابر زیر از ساعت 8:00 روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه بدین شرح اعمال خواهد شد:

طول خیابان طالقانی از سپهبدقرنی تا مفتح (مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابان‌های مفتح و شهید موسوی از ساعت 7:00 روز یکشنبه دوازدهم آبان ماه جهت نصب جایگاه برگزاری مراسم مسدود و مسیر جایگزین برای تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر شرق به غرب از طریق خیابان سمیه خواهد بود).

طول خیابان ایرانشهر از تقاطع خیابان آذرشهر (مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران) به سمت جنوب.

طول خیابان‌های موسوی و رامسر از تقاطع سمیه به سمت شمال.

ایستگاه مترو تقاطع مفتح، طالقانی در صبح روز دوشنبه مورخ 13 آبان ماه غیرفعال خواهد بود.
نظرات بینندگان