arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۲

مدعیان در خانه حریفان به میدان می‌روند/ کدام تیم زمین‌گیر می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هفته سوم رقابتهای لیگ برتر والیبال در حالی عصر روز یکشنبه برگزار می‌شود که مدعیان این فصل از رقابتها کار سختی را در خانه حریفان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال عصر روز یکشنبه با برگزاری شش مسابقه پی گرفته می‌شود. در یکی از این دیدارها تیم شهرداری تبریز پذیرای متین ورامین است. شهرداری که با هدایت حسین معدنی از دو بازی قبلی خود 6 امتیاز کسب کرده، در خانه پذیرای متین ورامین است. شهرداری که فصل را با قدرت آغاز کرده به دنبال ثبت نخستین شکست نایب قهرمان فصل گذشته است و با تمام قدرت به میدان می‌رود.

در آنسوی میدان متین با دانیله بانیولی، مربی صاحبنام ایتالیایی خود فصل را خوب شروع کرد و هفته گذشته برابر شهرداری ارومیه در سه ست متوالی برنده شد تا زنگ خطر را در همان شروع کار برای حریفان به صدا در آورد. هر چند نتایج هفته‌های ابتدایی برای بررسی عملکرد این مربی ملاک نخواهد بود ولی حضور این مربی روی نیمکت تیم متین بر جذابیت کار می‌افزاید.

در گنبد تیم جواهری بازرگانی میزبان پیکان تهران است. شاگردان بای محمد دوجی در دو هفته ابتدایی با بردهایی که کسب کردند نشان دادند در این فصل انگیزه‌های زیادی دارند و در این بازی با حمایت طرفداران خود به دنبال سومین برد فصل هستند. اما پیکان که با کسب 4 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد با احتیاط گام به این میدان می‌گذارد تا با دست پر از این میدان سخت بیرون بیاید.

در ارومیه هم شهرداری این شهر به مصاف کاله آمل مدافع عنوان قهرمانی می‌رود. این دو تیم مدعی و پر طرفدار در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در بازی‌های هفته قبل خود شکست را پذیرا شدند و به همین خاطر از انگیزه‌های زیادی برخوردار هستند تا با کسب 3 امتیاز در این بازی از صدر جدول دور نشوند. جدال دو تیم می‌تواند پای تماشاگران زیادی را به سالن  غیر ارومیه بکشاند.

بارج اسانس، یکی از تیم‌های شش امتیازی لیگ برتر روز یکشنبه میزبان شهرداری زاهدان است. هر چند زاهدانی‌ها به خاطر باخت‌هایی که داشته‌اند انگیزه‌های زیادی دارند تا نخستین برد خود را کسب کنند ولی باریج اسانس برای کسب سومین برد 3 امتیازی فصل از حالا روی برد خانگی در این بازی حساب ویژه‌ای کرده است.

در تهران تیم نوین کشاورز به مصاف میزان مشهد می‌رود. این دو تیم که دو بازی قبلی خود طعم شکست را چشیدند به دنبال کسب نخستین برد فصل هستند. در کرج نیز سایپا دومین برد فصل را مقابل آلومینیم المهدی هرمزگان جستجو می‌کند و باید دید در این راه موفق عمل خواهد کرد یا نه. برنامه بازی‌های روز یکشنبه به شرح زیر است:

* بازرگانی جواهری گنبد – پیکان تهران، ساعت 17:15

* شهرداری ارومیه – کاله مازندران، ساعت17

* نوین کشاورز – میزان مشهد، ساعت17:45

* شهرداری تبریز – متین ورامین، ساعت17

* سایپا البرز – آلومینیوم المهدی بندرعباس، ساعت18

* باریج اسانس کاشان - شهرداری زاهدان، ساعت17:30

 

نظرات بینندگان