arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۲

تقلب رجانیوز برای نزدیکی نظرات پایداری به رهبری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سایت رجانیوز بعد از آنکه امروز فهمید که در برابر رفتار دیپلمات های ایرانی که رهبر انقلاب امروز [12 آبان ماه] آنها را فرزندان انقلاب نامیدند و ... فقط کمی! تندروی کرده، یک خبری در بخش اخبار ویژه اش [البته با دستکاری در تاریخ خبر] کار کرد که کمی رفتارش را توجیه کند.

به گزارش انصاف نیوز، مجید رفیعی فعال رسانه ای وابسته به زاکانی در صفحه ی شخصی اش در این باره نوشت: سایت رجانیوز بعد از آنکه امروز فهمید که در برابر رفتار دیپلمات های ایرانی که رهبر انقلاب امروز آنها را فرزندان انقلاب نامیدند و ... فقط کمی! تندروی کرده، یک خبری در بخش اخبار ویژه اش کار کرد که کمی رفتارش را توجیه کند.



تا اینجای کار مشکلی وجود ندارد اما این سایت آنجا که خواست بگوید ما خیلی با بصیرت هستیم و زودتر از رهبری می دانیم که نباید تیم مذاکره کننده ایرانی را تضعیف نکرد، گاف بزرگی داد؛ یعنی ساعت مصاحبه با آقای زارعی که از نمایندگان طیف خودشان است رو به دیروز تغییر داد. چطوری؟! 

اینطوری: 
رجانیوز دیروز [11 آبان ماه] یک خبر داشت با این تیتر: «سه حیوانی که زمان مرگ شان را می دانند»، این خبر را حذف کرد و جای آن مصاحبه ی این بنده خدا رو جایگزین کرد. به همین سادگی 

نظرات بینندگان