arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۲

اصرار بی بی سی بر یار امام نامیدن این شیخ جنجالی! +عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جعفر شجونی، عضو افراطی جامعه روحانیت مبارز که عطش زیادی برای مشهور شدن با مصاحبه های جنجالی دارد، این بار با بی بی سی مصاحبه کرد.

به گزارش "آینده"، صرف نظر از این که این عضو جامعه روحانیت با چه توجیهی با این رسانه مصاحبه کرده، نکته جالب این است که بی بی سی در یک گزارش کوتاه، اصرار عجیبی دارد تا شجونی را از یاران نزدیک امام خمینی نشان دهد.

گزارش بی بی سی با این جمله آغاز می شود:
از مسافران هواپیمایی بود که آیت الله خمینی را از پاریس به تهران آورد. در مدرسه علوی، کنار آیت الله خمینی هم نظاره گر انقلاب بود، هم بازیگر آن.

در بخش دیگر هم شجونی یار دیرینه امام خوانده می شود و از او خواسته می شود درباره خاطره هاشمی اظهار نظر کند:

از این یار دیرینه آیت الله خمینی، درباره نقل قول هایی که این روزها از بنیانگذار جمهوری اسلامی می شود سوال کردم؛ همان نقل قول هایی که سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر کرد از خاطرات او؛ درباره اینکه گفته می شود آیت الله خمینی هم می خواسته فتیله "مرگ بر آمریکا" گفتن پایین کشیده شود.

این گزارش می افزاید: در حالی که گفتگوی برخی اصلاح طلبان با رسانه های خارجی از جمله بی بی سی، همواره با انتقاد شدید اصولگرایان همراه بود، پرسش اینجاست که مصاحبه شجونی با این رسانه چه توجیهی دارد؟

اصلاح طلبان گاه در گذشته استدلال می کردند که به دلیل نداشتن رسانه مجبور به صحبت با رسانه های خارجی می شوند، اما شجونی که دائما روی خروجی رسانه های اصولگراست، چرا چنین اقدامی می کند؟

البته به نظر می رسد سخنان سطح پایین و کم مایه شجونی، باعث شده اساسا کسی به او و اقداماتش توجهی نداشته باشد.
نظرات بینندگان