arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۲

پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت عسگراولادی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت حاج حبیب‌الله عسگر اولادی را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و همرزمان و خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام  روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت یار دیرین امام و سرباز فداکار نهضت اسلامی، حاج حبیب‌الله عسگر اولادی، همه علاقمندان انقلاب اسلامی و یاران امام را اندوهگین کرد.

این انقلابی دین باور که از نخستین روزهای شکل‌گیری نهضت اسلامی با مجاهدت و تحمل زندان‌های طولانی و فشارهای گوناگون، عمر پربار خود را در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران صرف نمود، در سال‌های پس از انقلاب با تأکید بر مشی انقلابی و اعتدالی و تلاش در حفظ و صیانت از ارزش‌های نظام و ایجاد الفت و وفاق در میان گروه‌های سیاسی در اذهان ملت شریف، کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.

آنچه این شخصیت مؤدب و متواضع بویژه در یک سال اخیر پی می‌گرفت، رویکرد اعتدالی و جلوگیری از تعمیق فاصله‌ها و دوری گزیدن از خشونت و تندروی بود که باید با تلاش‌های صمیمانه دوستداران او و همه مردم اخلاق‌مدار با جدیت دنبال شود.

اینجانب فقدان آن انسان وارسته را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بویژه بیت مکرم و همرزمان وی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن سفر کرده رحمت بیکران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران
نظرات بینندگان