arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۱۶ آبان ۱۳۹۲

دستگیری سارقان 40 خودرو در کرج

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رییس پلیس کرج از دستگیری سه نفر اعضای باند سرقت 40 دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ ˈسید حسین سید حقیقیˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به تازگی ماموران کلانتری 31 کوی کارمندان کرج حین گشت زنی متوجه یک دستگاه خودروی پاترول در محل رها شده بود، شدند.
 
وی گفت: درپی استعلام از مراجع ذیربط مشخص شد که این دستگاه خودرو در تهران به سرقت رفته است و با بررسی های بیشتر معلوم شد که این خودرو توسط دو نفر به این مکان انتقال یافته بود.
 
سیدحقیقی افزود: تحقیقات بعدی نشان داد عوامل انتقال این خودرو به کوی کارمندان کرج با استفاده از یک دستگاه تاکسی از محل متواری شده اند.
 
وی افزود:بنابراین ماموران با گشت زنی در محل سرقت و مناطق اطراف آن یکدستگاه خودرو تاکسی با مشخصات مورد نظر را مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه خودرو را توقیف و هر دو سرنشین آن را دستگیرکردند.
 
وی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری ، در بازجویی های اولیه به سرقت 40 دستگاه خودرو با همدستی فرد دیگری اعتراف کردند.
 
رییس پلیس کرج گفت: در بازرسی از محل اختفای این افراد ؛ سه دستگاه خودروی مسروقه، سه دستگاه مخزن سلیندر گاز سی ان جی، 10 حلقه لاستیک خودرو و قطعات یدکی کشف شد.
 
سیدحقیقی افزود: نفر سوم این باند سرقت نیز در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و به دام پلیس افتاد و همه متهمان پس از دستگیری در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
نظرات بینندگان