arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۱۷ آبان ۱۳۹۲

طریقت منفرد: مسئولیتی در دانشگاه ایرانیان ندارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر بهداشت دولت دهم گفت: آقای احمدی نژاد و وزرای دولت ایشان افرادی هستند که ما مدت‌ها با آنها کار کرده‌ایم و به آنها ارادت داریم بنابراین بعضی اوقات برای دید و بازدید طبیعی است که خدمت دوستان می‌رسیم.

محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم صبح امروز (جمعه) با حضور در مراسم ختم حبیب‌الله عسکراولادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در دانشگاه ایرانیان سمت دارید،‌ گفت: خیر سمتی ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای حضور در این دانشگاه از شما دعوت صورت نگرفته است، تصریح کرد: دانشگاه ایرانیان برای هر رشته‌‌ای یک مسئول دارد و برای رشته علوم پزشکی نیز مسئولش مشخص است و بنده نیستم.

وزیر بهداشت و درمان در دولت محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در جلسات ساختمان لادن شرکت می‌کنید، خاطر نشان کرد: بالاخره آقای رئیس‌جمهور و وزرا افرادی هستند که ما مدت‌ها با آنها کار کرده‌ایم و به آنها ارادت داریم بنابراین بعضی اوقات برای دید و بازدید طبیعی است که خدمت دوستان می‌رسیم.

طریقت منفرد در پاسخ به این پرسش که شخصیت مرحوم عسکراولادی موجب شد تا امروز افراد از همه جناح‌ها در مراسم ختم ایشان شرکت کنند، آیا حضور چنین شخصیت‌هایی در زمانی که افراد در قید حیات هستند را الزامی نمی‌دانید، گفت: از نظر بنده که خیلی ضرورت داشت و من خوشبختانه افتخار داشتم که از سالها قبل هم در خدمتشان بودم و هم از حضورشان فیض بردم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان