arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲

خرید پورشه و مازراتی با پول قاچاق سوخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری در تشریح سودهای بادآورده قاچاق سوخت منجر به خرید خودروهای چند صد میلیونی و میلیاردی، گفت: ترافیک قاچاق سوخت در شرق کشور مشابه ترافیک بزرگراه همت یا تهران - کرج است و جسارت قاچاقچیان به حدی رسیده که با دوشکا می آیند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، ˈحمید قناعتیˈ در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جنوب استان کرمان در جیرفت که جمعه برگزار شد، افزود: تصاویر دوربین های زوم شده نشان می دهد که ۲۰ تا ۳۰ خودرو در کنار هم و با طول بی نهایت سرمایه ملی را می برند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان در زمان حاضر با انتقال سوخت به دو کیلومتر آن طرف تر با ۳۰ برابر قیمت می فروشند و همین افراد پورشه و مازراتی سوار می شوند، اما مردم هفت شهرستان جنوبی کرمان در کمترین رفاه و در میان گرد و خاک و نبود امکانات رفاهی زندگی می کنند و می بینند که دیگران با قاچاق کالا منفعت می برند.

قناعتی ادامه داد: متاسفانه کالاهایی که وارد می کنند به عنوان اشیای زینتی خانه های ما، سرطان زاست و وزیر بهداشت باید با حضور در کمیسیون ها پاسخ دهد زیرا بخشی از مصرف این کالاها را روی ما آزمایش می کنند و کالاهای ماهواره ای فرهنگ ما را تغییر می دهد.

وی اضافه کرد: کالاهای وارداتی جامعه کارگری را گرفتار و به شرکت ها مصیبت های فراوان وارد کرده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرمانی را در سال ۸۱ صادر کردند که اجرای این حکم بر همه واجب است.
نظرات بینندگان