arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۲

کفاشیان: درآمد زایی، هدف پیشنهاد میزبانی بخشی از مسابقات جام جهانی 2022

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید هدف از پیشنهاد میزبانی بعضی از بازی‌های جام جهانی 2022 درآمدزایی برای فوتبال ایران بوده است.
 
علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا،درباره صحبت‌های سپ بلاتر مبنی بر پیشنهاد ایران برای میزبانی بعضی از بازی‌های جام جهانی 2022 اظهار کرد: در جریان سفری که رییس فیفا به تهران داشت، این پیشنهاد را ارائه کردیم. به اعتقاد فدراسیون فوتبال، ایران می‌تواند با توجه به نیروی انسانی خود میزبانی چند بازی جام جهانی را بر عهده داشته باشد. هدف ما از ارائه این پیشنهاد درآمدزایی به سود فوتبال ایران بوده است.
 
وی درباره این اظهار نظر بلاتر که فیفا می‌خواهد یک کرسی به ایران اختصاص دهد، گفت: در جریان این سفر ما برای عضویت مهدی مهدوی کیا در یکی از کمیته‌های مورد نظر فیفا با بلاتر صحبت ‌کرده‌ایم. در مذاکراتی که هم با شیخ سلمان داشتیم، شرایط ویژه مهدی مهدوی کیا را برای او تشریح کردیم تا از تجربیات کاپیتان سابق تیم ملی در کمیته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده شود که با استقبال رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شد.
 
کفاشیان همچنین با اشاره به سفر بلاتر به ایران گفت: در ابتدای حضور بلاتر در ایران او اصرار زیادی داشت که با دکتر روحانی دیدار داشته باشد که ما هم با توجه به هماهنگی های که انجام داده بودیم به او این اطمینان را دادیم که در سفرش به تهران حتما با رییس جمهور ایران دیدار خواهد داشت که این اتفاق نیز رخ داد.
 
کفاشیان حضور رییس فیفا در ایران را دستاوردی بزرگ برای فوتبال ایران خواند و گفت: این سفر با بازتاب بین‌المللی زیادی روبرو بود و در مدت حضورش در تهران بسیاری از رسانه‌های معتبر دنیا به این سفر دستاوردها و اظهارات مطرح شده پرداختند.
 
نظرات بینندگان