arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۲

کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طی حکمی از سوی صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران « بهروز کمالوندی »معاون راهبردی و امور مجلس انرژی اتمی به عنوان سخنگوی این سازمان معرفی شد.
 
به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان انرژی اتمی، دربخشی از حکم رییس سازمان انرژی اتمی خطاب به کمالوندی آمده: امید است به عنوان امین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ضمن رعایت دقیق قوانین و مقررات جاری کشور، با عنایت به اهمیت و نقش موثر جایگاه خطیر سخنگو در عرصه رسانه نسبت به اطلاع رسانی به موقع و روشنگر و تشریح برنامه ها موفق باشید.
 
صالحی در ادامه افزود: امیدوارم اقدامات، سیاست ها و جهت گیری های سازمان با حُسن تدبیر و برقراری ارتباط منسجم و موثر و بهره گیری از خرد جمعی و نیروهای متخصص و متعهد، در انجام صحیح ماموریت های محوله موفق بوده و در پیشبرد اهداف سازمان نهایت کوشش و جدیت را بعمل آورید.
 
کمالوندی در گذشته سفیر ایران در زیمباوه و اندونزی بود و مدیریت ادارات کل ارزیابی و نظارت، امور اداری وزارت امور خارجه و معاونت اداره کشورهای آمریکای لاتین را برعهده داشته است.
 
وی تا مرداد ماه سال 1392 معاون مالی و اداری وزارت امور خارجه بود و در شهریور 1392 با حکم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، مهدی دانش یزدی جایگزین وی گردید.
 
کمالوندی پس از ریاست مجدد صالحی در سازمان انرژی اتمی به عنوان سرپرست معاونت روابط راهبردی و امور مجلس (بین الملل) منصوب شد.
نظرات بینندگان