arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۲

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های کشور در تاسوعا و عاشورا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پلیس راه کشور با اعلام محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای پایانی هفته، از اجرایی شدن این محدودیت‌ها از ظهر روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش تسنیم، در اطلاعیه پلیس راه کشور آمده است: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

جاده کرج- چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13  روز جمعه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16  روز جمعه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

جاده هراز  

تردد تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع است و تردد  کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی  از ساعت 6 تا 24 روزهای سه‌شنبه  چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت 6 روز جمعه تا 3 بامداد روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

جاده دماوند

تردد تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا روزهای سه‌شنبه  چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت 6 جمعه تا 3 بامداد شنبه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس  ممنوع است.

جاده زاهدان – زابل

تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای سه شنبه و جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم قزوین _ رشت

تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14  تا 20 روز سه شنبه و همچنین از ساعت 8 تا 24  روزهای چهارشنبه و جمعه  از محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس ممنوع می‌باشد.

محورهای استان قم

تردد وسایل نقلیه باربری (تریلی – کامیون – کامیونت ) به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت 14تا 24  روز جمعه از محورهای قدیم قم – تهران , قم – سلفچگان , کاشان – قم و بالعکس ممنوع می‌باشد و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می‌توانند از محور سلفچگان ساوه تردد کنند. وسایل نقلیه باربری که از استان‌های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند باید از محور سلفچگان – ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

تردد کلیه وسایل نقلیه باربری (تریلی – کامیون – کامیونت ) به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت 14 تا 24  روز جمعه  که از استانهای جنوبی کشور ( هرمزگان , سیستان و بلوچستان , کرمان و یزد ) به طرف قم در حرکت هستند باید از مسیر سه‌راهی نطنز – مورچه خورت – دلیجان – سلفچگان – ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
نظرات بینندگان