arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۲

تحویل خودرو ثبت نامی پس از ۲۸ سال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهروند گچسارانی پس از 28 سال انتظار، وانت پیکانی را که سال 64 ثبت نام کرده بود در مراسمی از مدیرعامل ایران خودرو تحویل گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل ایران خودرو با ابراز تاسف از تاخیر در تحویل خودرو به این شهروند گچسارانی گفت: پس از بررسی اسناد و مدارک، از ایشان برای تحویل خودرو دعوت کردیم و خودرو مورد نظر امروز تحویل داده شد.

هاشم یکه زارع توجه به خواست مشتریان را وظیفه تولید کنندگان دانست و افزود: درصورتی که خواسته ای درست و مستند باشد وظیفه خود می دانیم که حقوق مشتریان را پرداخت کنیم.

به گفته وی ، آقای فلاحت زاده سال 1364 مبلغ 60 هزارتومان برای خرید یک دستگاه وانت پیکان به حساب ایران خودرو واریز کرده بود که قیمت این خودرو امروز حدود 12 میلیون تومان است.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: این شرکت تنها با دریافت هزینه آبشن های جدید مانند ترمز ای بی اس و برخی تجهیزات اضافی و با احتساب 60 هزارتومانی که  سال 64 واریز شده بود مجموعا 2 میلیون و 560 هزار تومان از ایشان دریافت کرده است.

فلاحت زاده فرزند صاحب این خودرو که برای تحویل ان به ایران خودرو آمد درباره علت این همه تاخیر در تحویل خودرو گفت: سال 64 پدرم برای خرید یک دستگاه وانت پیکان نام نویسی کرد اما مدتی بعد وهنگام تحویل خودرو داماد ما شهید شد و نتوانستیم در وقتی که برای دریافت خودرو اعلام شده بود مراجعه کنیم و مدتی بعد که مراجعه کردیم گفتند  تحویل خودرو براساس حروف الفبا است و به همین علت ماشین را به ما ندادند و پیگیری ها نیز بی نتیجه ماند.

وی درباره احساسش از اینکه بعد از 28 سال پیگیریهایشان به نتیجه رسیده است و موفق به دریافت این خودرو شده اند گفت : اینکه بعد از 28 سال خودرو را تحویل گرفتیم خوشحالیم ولی مشکل ما را باید 28 سال قبل حل می کردند که متاسفانه اینگونه نشد.
نظرات بینندگان