arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۸۹

پیشنهاد دادکان و علی دایی برای وزارت ورزش

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری ایمان دارد كه نمایندگان رئیسی ورزشی را برای وزارت ورزش بر می گزینند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری ایمان دارد كه نمایندگان رئیسی ورزشی را برای وزارت ورزش بر می گزینند.

او كه یكی از 19 نماینده طراح طرح اولیه وزارتخانه جدید است در گفت و گو با خبر یك بار دیگر تاكید كرد این بار نمایندگان وزیری ورزشی را برای اداره امور ورزش كشور بر می گزینند.

یوسف نژاد در این باره گفت:«همان طور كه انتظارش را داشتیم شورای محترم نگهبان هم مصوبه مجلس را تائید كرد تا وزارت ورزش رسما تاسیس شود. حالا تا 15 روز آینده به احتمال فراوان تغییرات در این نهاد آغاز می شود و وزارت جدید تشكیل می شود. برای اداره این وزارتخانه با توجه به اهمیتش ما امید داریم تا فردی با سابقه ورزشی برگزیده شود. همان طور كه از قبل هم گفته بودیم با این طرح برای اولین بار می توانیم امید داشته باشیم یك نخبه ورزشی بتواند امور ورزش كشور را در دست بگیرد و متولی ورزش باشد.»

یوسف نژاد درحالی این جمله را می گوید كه حتی امیدوار رضایی در این زمینه خیلی اطمینان ندارد اما او به گفته خود پافشاری می كند و می گوید:«این طور كه ما با نمایندگان حرف می زنیم تقریبا بیشتر آنها تاكید بر اداره ورزش توسط یكی از نخبگان ورزشی دارند. قطعا مجلس به معرفی وزرای نا آشنا و بی برنامه رای وزارت ورزش رای نمی دهد. ورزشی ها نخبگان زیادی را دارند كه می توانند متولی ورزش كشور باشند. ورزش ما پر از تحصیلكردگانی است كه هم قهرمان بوده اند ، هم دانش علمی دارند و هم توان اجرایی و مدیریتی در بخش اداره ورزش و جوانان. به همین دلیل است كه ما ایمان داریم خود آنها می توانند وزارتخانه جدید را اداره كنند. از محمد دادكان گرفته تا علی دایی چنانچه هر كدام از سوی دولت معرفی شوند و برنامه مدونی برای اداره ورزش داشته باشند، می توانند رای اعتماد بگیرند.»

نظرات بینندگان