arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۲

فرزند مرسی: نگرانی پدرمان هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرزند رئیس‌جمهور برکنار شده مصر با اعلام نگرانی از سلامتی پدرش از ممنوعیت ملاقات خانواده با وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پانوراما الشرق الاوسط، اسامه مرسی فرزند محمد مرسی رئیس‌جمهور برکنار شده مرسی نسبت به سلامتی پدرش ابراز نگرانی کرد.

وی با اشاره به این‌ که مقامات امنیتی پس از اینکه هیات دفاع مرسی پیام وی را به مردم رسانده‌اند تدابیر امنیتی شدیدتری علیه او اتخاذ نموده‌اند از ممنوعیت ملاقات خانواده با پدر خبرداد.

وی افزود دستگاه‌های امنیتی چند ساعت قبل از انتقال مرسی به زندان انفرادی‌اش در برج‌العرب دیداری که قرار بود خانواده اش با وی داشته باشند را رد کرده  و مانع این ملاقات شده‌اند.

وی با اعلام این مطلب که امکان بدرفتاری با پدرش را بعید نمی داند افزود کودتاچیانی که پیش از این پدر من را مخفی کرده بودند و امروز نیز مانع از دیدار خانواده با پدرم می‌شوند امروز نیز احتمال دارد علیه رئیس‌جمهور و مردم و کشور بدرفتاری کنند و هیچ تضمینی وجود ندارد که با وی بد رفتاری نکنند.

وی ممانعت از دیدار نجلاء محمود همسر مرسی با وی را  جزء اقدامات سختگیرانه تر از سوی کودتاچیان پس از پیام رئیس‌جمهور قانونی مصر به مردم توصیف کرد.

این در حالی است که یک منبع امنیتی اعلام کرده است هیچ گونه برخورد بدی با مرسی صورت نگرفته و حال وی کاملا خوب است.

رئیس‌جمهور برکنار شده مصر هفته گذشته در دیدار با هیات دفاع خود بر ادامه مقاومت خود تا پایان کودتا تاکید کرده بود.

نظرات بینندگان