arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۲

رويانيان: براي سران فوتبال فقط متأسفم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در واکنش به رفع اتهام از قهرماني گفت: براي سران فوتبال که مي‌خواهند بر سر تخلف‌ها سرپوش بگذارند، متأسفم.


 محمد رويانيان در خصوص وضعت رضا نوروزي و پيوستنش به پرسپوليس گفت: من طبق خواسته کادر فني بازيکنانم را جذب مي‌کنم. سرمربي تيم نوروزي را از من خواست و من هم با وي مذاکره کردم تا ديروز همه چيز خوب بود اما نمي‌دانم امروز چه اتفاقي افتاد اما ما به صورت جدي نوروزي را مي‌خواهيم.

وي در پاسخ سؤالي که حتماً شنيده‌ايد سيدصالحي از اين موضوع ناراحت است، تأکيد کرد: من در مسائل فني دخالت نمي‌کنم. سرمربي تيم رضا نوروزي را از من خواست و من هم طبق وظيفه‌ام با او گفت‌وگو کردم البته سيدصالحي نيز بازيکن خوب ما است.

به گزارش گل، مديرعامل قرمزپوشان درباره پرداختي به دايي و ناراحتي برخي بازيکنان نيز خاطرنشان کرد: ما از اول فصل پرداختي به دايي نداشتيم و حتي او درباره 300 ميليون طلبش نيز با ما حرف نزده بود الان هم مبلغي به او داده‌ايم مي‌شود بگويم کدام بازيکن ناراحت است. هيچ بازيکني ناراحت نيست چون من اين موضوع را قبول ندارم دايي حقش را گرفته و حتي در حساب و کتاب ما تازه يکي دو بازيکن نيز از قبل 700 ميليون به ما بدهکارند.

مديرعامل پرسپوليس درباره مصاحبه‌ها و اخباري مبني بر رفع اتهام از قهرماني نيز گفت: من براي سران اين فوتبال متأسفم که هر روز در اين باره مصاحبه مي‌کنند و از قانون‌شکن حمايت مي‌کنند. اين موضوع يعني آقايان چيزي که مي‌دانيد درباره‌اش حرف نزنيد. قانون فيفا مي‌گويد هرچه را مي‌بينيد اطلاع دهيد و ما هم اين کار را انجام داديم همه مدارک هم موجود است که تخلف شده حالا برخي‌ها مي‌خواهند اين موضوع را بپوشانند و کتمان کنند من از آن بي‌خبرم.

رويانيان در پايان درباره اظهارات آيت‌اللهي مبني براينکه نيم‌فصل دوم احتمالاً به قهرماني قضاوت خواهد داد و مدرکي براي اثبات حرف‌ها بر ضد او وجود ندارد، تأکيد کرد: آقاي آيت‌اللهي چشم بصيرت ندارد در غير اين صورت همه چيز را مي‌ديد سؤال من اينجاست مگر ايشان مشکلات هيئت فوتبال شيراز را که فردوسي‌پور تمام آن را به تصوير کشيد، ديد تا اين را ببيند. مطمئن باشيد اگر آن را مي‌ديد اين تخلافات را هم مي‌ديد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
1
3
خودت هم کم گردن کلفت نیستی سرداااااااااااااااااار!
نظرات بینندگان