arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲

اولاند با کمال میل جایگزین اوباما می‌شود!

فرانسوا اولاند هم که نخستین سفر طولانی خود را در دوران ریاست جمهوری‌اش تاکنون دارد، در ابتدای ورودش با شور و حرارت به زبان عبری گفت: «من دوست اسرائیل هستم و همچنان خواهم ماند».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه لیبراسیون، با انتشار گزارشی با عنوان «اولاند با کمال میل جایگزین اوباما می‌شود»، جزئیات سفر دیروز فرانسوا اولاند و هیئت همراهش به اورشلیم را شرح داده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ گزارشگر این روزنامه نوشته است: «برای استقبال از فرانسوا اولاند، نخست وزیر اسرائیل و شیمون پرز، رئیس جمهوراین کشور، هردو به فرودگاه اورشلیم رفتند؛ استقبالی که تنها به دوستان بزرگ اسرائیل اختصاص دارد؛ استقبالی که پیش از این تنها شامل رئیس جمهور آمریکا بوده است. پرچم‌ها به اهتزاز درآمد و در مسیر اولاند و میزبانان اسرائیلی‌اش پرچم‌های کوچکی دیده می‌شد که روی آنها به زبان فرانسه نوشته شده بود: "خوش آمدی آقای رئیس جمهور"».

در ادامه می‌خوانیم: فرانسوا اولاند هم که نخستین سفر طولانی خود را در دوران ریاست جمهوری‌اش تاکنون دارد، در ابتدای ورودش با شور و حرارت به زبان عبری گفت: «من دوست اسرائیل هستم و همچنان خواهم ماند».

یک اظهار دوستی شدید در دورانی که اسرائیل وارد یک بحران تازه در روابطش با ایالات متحده در مورد برنامه هسته‌ای ایران شده است.
نظرات بینندگان