arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲

چه کسی می‌خواهد نفر اول سینما بشود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیرعلی دانایی، فرماندار سریال «کلاه پهلوی»، این روزها مشغول بازی در فیلم جدید بهروز افخمی است.

 دانایی که اولین تجربه بازیگری خود را در سریال سید ضیاءالدین دری پشت سر گذاشت، پیش از این در عرصه مدلینگ فعالیت می‌کرد و احتمالا تصویر او را روی بیلبوردهای تبلیغاتی دیده‌اید. او پس از آنکه به عنوان بازیگر اصلی یک سریال تلویزیونی به مردم معرفی شد، پا به عرصه سینما گذاشت و هم‌اکنون در فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی بازی می‌کند.

دانایی مدتی قبل دریک مصاحبه درباره هدفی که در زندگی دارد، گفته بود: هدفم این است که روزی نفر اول سینمای ایران شوم. من از آدم‌هایی که هدف قدرتمند خودشان را در مسیری که حرکت کردند، بیان می‌کنند و برای آن هدف قدم برمی‌دارند خوشم می‌آید و من هم تلاش کردم قدم بردارم. من می‌خواهم جایگاهی داشته باشم که مال من باشد، یک چیز جدید می‌خواهم ایجاد کنم.

او هم‌چنین معتقد است: مسیر هیچ کدام از کسانی که در سینمای ایران سوپراستار هستند، مسیری نیست که من بخواهم آن را طی کنم.

به گزارش ایسنا، فیلمبرداری فیلم «آذر‌، شهدخت‌، پرویز‌ و دیگران» که به نیمه‌های راه خود رسیده است، از روز 9 مهرماه آغاز شد و هم‌چنان در تهران ادامه دارد.

در این فیلم علاوه بر امیرعلی دانایی، گوهرخیراندیش، مهدی فخیم زاده، رامبد جوان ‌ و مرجان شیرمحمدی نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلمبرداری «آذر‌، شهدخت‌، پرویز‌ و دیگران» که مضمونی اجتماعی دارد و قرار است در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شود، تا 10 روز آینده تمام خواهد شد.

طی چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر حضور امیر علی دانایی در فیلم جدید داریوش مهرجویی مطرح شده است که هنوز از سوی سازندگان تایید نشده است.
نظرات بینندگان