arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲

ایران برابر قهرمان لیگ جهانی مغلوب شد/ دومین باخت برای مردان ولاسکو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم والیبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها در ژاپن، در حالیکه بازی بسیار خوبی را مقابل قهرمان المپیک و لیگ جهانی ارائه کرد اما در نهایت مقابل این تیم قدرتمند تن به شکست داد تا دومین باخت خود در این رقابتها را تجربه کند.

دومین دیدار از سومین روز ششمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان قاره‌ها از ساعت 10:40 دقیقه صبح امروز جمعه با برگزاری دیدار بین تیم‌های ایران و روسیه پیگیری شد که طی آن تیم ایران با توجه به عملکرد قابل قبول و پایاپای برابر قهرمان المپیک و لیگ جهانی، با نتیجه 3 بر صفر مغلوب این تیم اروپایی شد.

در این مسابقه شاگردان خولیو ولاسکو گیم‌های اول و دوم را با اختلاف اندک و با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 23 را به روسیه واگذار کردند اما در گیم سوم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و در حالی که حتی برای مقطعی از حریف قدرتمند خود پیش افتادند اما در نهایت با نتیجه 25 بر 19 در این گیم مغلوب قهرمان لیگ جهانی شدند تا دومین باخت خود در این مسابقات را تجربه کنند.

صحنه‌ای از دیدار امروز والیبال ایران و روسیه

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات والیبال جام قهرمانان قاره‌ها با نتیجه 3 بر یک مغلوب برزیل شده بود اما در بازی دوم با حساب 3 بر 2 ایتالیا را از پیش رو برداشته بود.

با این پیروزی تیم والیبال روسیه 6 امتیازی شد اما تیم ایران همچنان با 2 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

سومین روز از ششمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان قاره‌ها امروز با برگزاری دیدار بین تیم‌های ژاپن میزبان مسابقات و برزیل به پایان می‌رسد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان