arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲

نوروزي:جدايي از سرخپوشان سخت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در شرايطي امروز رضايتنامه خود را به مدت نيم ‌فصل از پرسپوليسي‌ها گرفت که هنگام ترک باشگاه اشک در چشمانش حلقه زده بود و بغض کرد.

  هادي نوروزي پس از جدايي به مدت نيم فصل از پرسپوليس گفت: هرچه دارم از تيم فوتبال پرسپوليس است و خدا را شکر مي‌کنم که توانستم پيراهن بزرگ باشگاه را بر تن کنم.

وي افزود: واقعاً نمي‌دانم چه حرفي بايد بزنم، فکر نمي‌کردم در اين شرايط قرار بگيرم اما قسمت اين بود که نيم ‌فصل از پرسپوليس بروم و شايد خدا خواست و دوباره برگشتم.

نوروزي ادامه داد: دوري و جدايي از هواداران پرسپوليس و خود تيم واقعا برايم سخت است و به همين دليل نمي‌خواهم زياد صحبت کنم، اميدوارم بتوانم در نيم‌فصل دوم بازيکن مؤثري براي تيمم باشم.

وي درباره تيم آينده‌اش گفت: پيوستن من به نفت به مدت نيم ‌فصل قطعي شده، من با گل‌محمدي کار کرده‌ام و بسيار با او آشنا هستم. اميدوارم روزهاي خوبي را با نفت داشته باشم تا ان‌شاءالله اگر خدا خواست شايد دوباره به تيم ملي دعوت شدم.

وي در پايان تأکيد کرد: از هواداران مي‌خواهم من را حلال کنند، روزهاي خوب و بد داشتم اما هميشه با تمام وجودم در خدمت پرسپوليس بودم و هرگز براي اين تيم کم نگذاشتم. همينجا جا دارد باز هم از مسئولين باشگاه تشکر کنم که اين راه را برايم باز کردند که بتوانم با بازي در تيم ديگر به شرايط ايده‌آل برسم. من هيچوقت خاطرات خوبم با پرسپوليس را فراموش نمي‌کنم اين در شرايطي بود که هادي نوروزي در هنگام مصاحبه‌اش با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس و ترک باشگاه بغض عجيبي کرده بود و قرار شد صحبت‌هاي مفصل‌تري در اين خصوص داشته باشد.


نظرات بینندگان