arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹

حداد: سران قوه اختلافات را به کوچه و بازار نکشند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سران قوا باید مسائل و اختلافات را در میان خودشان حل کنند و این موضوعات را به کوچه و بازار و صحن جامعه نکشانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سران قوا باید مسائل و اختلافات را در میان خودشان حل کنند و این موضوعات را به کوچه و بازار و صحن جامعه نکشانند.

به  گزارش خبرنگار مهرغلامعلی حداد عادل با پیوستن به خیل عظیم راهپیمایان 22 بهمن ماه در گفتگو با خبرنگار مهر در بیان ضرورت های اتحاد میان سران قوا در شرایط کنونی که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور الگو در میان کشورهای اسلامی منطقه مطرح است گفت: عقل سلیم حکم می کند که نیروی خودمان را صرف خنثی کردن کار یکدیگر نکنیم و به جای فرسایش افزایش ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه گاهی اوقات مسئولین این موارد را رعایت نمی کنند گفت: امیدارم مسئولان کشور با مشاهده این شور وشوق مردمی که در راهپیمایی امروز به چشم می خورد و شور و شوقی که در کشورهای منطقه نیز اکنون وجود دارد کاری انجام دهند که امید روز به روز در میان مرد بیشتر شود.

حداد عادل در توصیه به سران قوا برای پرهیز از اختلاف افکنی تاکید کرد: سران قوا باید به توصیه های مقام معظم رهبری توجه کنند و مسائل اختلافی را در داخل خودشان حل کنند و اختلافات را کوچه و بازار و  صحن جامعه نکشند.

وی در بیان توصیه به رئیس جمهور با توجه به انتشار نامه به نمایندگان مجلس و بیان عملکرد مجلس به مردم نیز گفت: من توصیه های خود به ایشان را به صورت خصوصی به احمدی نژاد می گویم برای اینکه این مسائل به صحن کوچه و بازار کشیده نشود.

حداد عادل از مسیر اتوبان یادگار امام به خیل راهپیمایان در خیابان آزادی به سمت میدان آزادی پیوست.
نظرات بینندگان