پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فارین پالسی نوشت: رئیس جمهور ایران تیم رسانه ای زبر و زرنگی دارد.
به
گزارش سرویس بین الملل سایت خبری تیک Tik.ir، تنها چندین روز پس از امضا توافقنامه هسته
ای، سازندگان فیلم های انتخاباتی روحانی ویدیویی تولید کردند که "نوسفر"
نام داشت.
این کلیپ به شکل قابل توجهی با ویدیو سال 2008 اوباما شباهت دارد که "بله ما می توانیم" نام داشت.
در کلیپ اوباما 30 شخصیت مشهور، سخنرانی تاثیرگذار او را تکرار می کردند. در ویدیو روحانی نیز سخنان مراسم تنفیذ او تکرار می شد.
این ویدیو به مناسب صدمین روز حضور روحانی در ریاست جمهوری تهیه شده و برخی از شخصیت های مشهور در آن حضور دارند.
برخلاف
ویدیوهای مشابه بسیاری از جمله نسخه ی کیم جونگ ایل که "بله، ما می
توانیم" را نعره می زد و می گفت: «شما امریکایی ها در مورد اوباما و هیلاری
صحبت می کنید، اما من اینجا کلی بمب دارم»، نسخه ی روحانی 100 درصد جدی
است.
روحانی در طول این 100 روز "تهاجم دلربایی" خود را اغاز کرد و پیام اعتدال و صلح را به جهان منتقل کرد.
این برنامه های او دنیا را متقاعد کرد که امکان توافق هسته ای وجود دارد و و سرانجام هم منجر به توافق هسته ای شد.
حسین
دهباشی سازنده این ویدیو، ساخت این فیلم چند دقیقه ای را "برنامه ریزی
نشده" خواند، اما این از حقیقت به دور است. این ویدیو کاملا در راستای پیام
های انتخاباتی روحانی است.
بین حضور دوستانه روحانی در توییتر و
تلاش هایشان برای ارائه شاخه زبتون به امریکا ، رئیس جمهور ایران و
نزدیکانش برای چگونگی به تصویر کشدن خود در دنیا دارای برنامه بودند.
فارین پالسی در پایان نوشت: این ویدیو تنها نمونه ای از میزان زبر و زرنگی روحانی و تیمش است.