arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۹۷۹۳
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
رسانه‌ها به درخواست مناظره احمدي نژاد چه واكنشي نشان دادند؟

88/3/5 ؛ روزي كه احمدي نژاد درخواست مناظره روحاني را نپذيرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درخواست محمود احمدي نژاد از رئيس جمهوري براي مناظره، عنوان نخست يا يكي از اصلي‌ترين گزارش‌هاي رسانه‌ها را طي 48 ساعت گذشته به خود اختصاص داده بود.

به گزارش انتخاب ؛ گذشته از موضع گيريهاي رسمي برخي دولتمردان مانند سخنگوي دولت و مشاوران دكتر روحاني، آنچه بيش از هر چيز در گزارش‌هاي رسانه‌اي در مورد اين درخواست ديده ميشد، ديرهنگام و تبليغاتي بودن اين اقدام از سوي احمدي نژاد است.

5/3/88؛ روزي كه احمدي نژاد درخواست مناظره روحاني را نپذيرفت

در ميان رسانه‌ها شايد يكي از جالب‌ترين گزارش‌ها مربوط به سايت"قانون آنلاين" بود كه با مروري بر تاريخ، يادآوري كرد كه 5 خرداد ماه سال 88 نيز چنين درخواستي ميان اين دو نفر مطرح شده است اما آن زمان اين حسن روحاني بود كه نامزد رئيس جمهوري وقت يعني احمدي نژاد را به مناظره فراخوانده بود.

"قانون آنلاين" در ادامه گزارش خود نوشت: " محمود احمدي نژاد در حالي انتظار مناظره روحاني با خود را دارد كه در خرداد سال 88، دعوت روحاني به مناظره با خود را نپذيرفته بود. در سال 88 بعد از طرح برخي مسايل درباره پرونده هسته اي، روحاني با تاكيد بر ضرورت حفظ وحدت و آرامش در آستانه انتخابات گفته بود: "چنانچه رئيس‌جمهور محترم حاضر به دفاع از اظهارات خود پيرامون ديپلماسي هسته‌اي نظام باشند، آمادگي دارم جهت تنوير افكار عمومي با ايشان مناظره داشته باشم.

حسن روحاني كه آن زمان رئيس مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام بود، در واكنش به اظهارات احمدي نژاد در مورد بيانيه سعد آباد به مهر گفته بود: "از اينكه موضوع ملي و بسيار مهمي چون فناوري هسته‌اي كه يك دستاورد تاريخي براي ملت ايران و فراتر از دولت‌ها است، به يك ابزار انتخاباتي و رقابت سياسي تبديل شده است، متاسفم".

وقتي برادر رئيس‌جمهور سابق هم نااميد است
روزنامه ابتكار در گزارش مفصل خود درباره درخواست مناظره از قول داوود احمدي نژاد نوشت:" نتيجه مناظره احتمالي كه بين روحاني و احمدي نژاد برگزار شود به همان سرنوشتي دچار خواهد شد كه از جلسه سوال مجلس از احمدي نژاد حاصل شد. برادر رئيس‌جمهور سابق به ايران خبر گفت: با توجه به شناختي كه از برادرم دارم، نتيجه آن را شبيه سوال مجلس از رئيس‌جمهور در زمان وي مي‌بينم، يعني همان اتفاقات و همان رويكردي كه در اين جلسات رخ داد، در مناظره احتمالي رئيس‌جمهور فعلي و پيشين تكرار خواهد شد.وي در ادامه گفت: احتمالا احمدي نژاد در اين جلسه به مسائل اقتصادي اشاره خواهد كرد و درباره پرونده هسته‌اي نيز مدعي خواهد شد من انرژي هسته‌اي را به عرش بردم و شما به فرش آورديد".

احمدي‌ن‍ژاد به 9 پرونده‌اش پاسخ دهد، مناظره پيشكش

خبرگزاري ايرنا هم از قول خباز آورده است:" در اين ارتباط بايد به چند نكته اشاره كرد؛ نخست اين كه وقتي خودشان رئيس جمهور بودند، ده‌ها نفر تقاضا كردند كه با ايشان مناظره كنند و ايشان نپذيرفتند؛ وقتي خودشان آن زمان تقاضاي مناظره افراد را نپذيرفتند چگونه انتظار دارند كه اكنون بقيه بپذيرند. خاطرم هست وقتي ايشان شهردار بودند، هميشه از رئيس دولت (آقاي خاتمي) تقاضا مي‌كردند كه شهردار هم در جلسات هيات وزيران شركت كند، خداوند شرايط را مقدر كرد كه خودشان رئيس جمهور شدند و بعد از آن وقتي شهردار هر چه از ايشان تقاضا مي‌كرد كه من در دولت شركت كنم، نمي‌پذيرفتند. بايد به آقاي احمدي‌نژاد گفت؛ در زمان رياست جمهوري شما، ده‌ها نفر تقاضا و اعلام كردند كه آماري كه آقاي احمدي‌نژاد در مورد اشتغال، تورم و غيره اعلام مي‌كند خالي از واقعيت است و اجازه دهيد كه با وي درباره اين موضوع‌ها مناظره كنيم كه نپذيرفتند.

انصاري در اين گفت و گو ادامه داده است:" آقاي احمدي ن‍‍ژاد اكنون مثل بقيه مردم، يك شهروند معمولي است، چطور به خودش اجازه مي‌دهد با رئيس‌جمهوري كه امروز دنيا را با ابتكار عمل خود به تعجب كشانده است، خود را همتا بداند و چطور اين حق را به خود مي‌دهند در حالي كه خودشان در زمان رياست جمهوري اين حق را به كساني كه حتي در كشور مسووليت داشتند، ندادند؟"

سومين نكته‌اي كه خباز در مصاحبه با ايرنا بيان داشته اين است كه" مردم از مناظرات ايشان هنوز رنجيده خاطر هستند و به نظر من عامل شروع بحث‌هاي سالهاي بعد از 88 آقاي احمدي ن‍ژاد و مناظراتش و عبارت "بگم بگم "‌هايش است. مردم هنوز از او بسيار رنجيده خاطرند و مي‌دانند از اظهار هيچ حرفي ابايي ندارد؛ يعني هر سخني اعم از تهمت، افترا و دروغ را به راحتي به زبان مي‌آورد و با سخنان خود جامعه را به تشنج خواهد كشاند. وي تصريح كرد: بنابراين، ايشان سابقه خوبي در مناظرات ندارد و برداشت عمومي و دوستاني كه هنوز از سال 88 از او رنجيده خاطر هستند، اين است وقتي ايشان مي‌خواهد به مناظره بيايد، اصلا مثبت نيست. ايشان از روش‌هاي غيراصولي در مناظره استفاده مي‌كنند؛ هر چيز يك مبنا دارد؛ مبنا اين است كه وقتي يك شخص مي‌خواهد حرفي بزند بايد اول سندش را ارائه كند و بعد حرفش را بزند در حالي كه ايشان اول حرفش را مي‌زند و مي‌گويد بعدا سندش را مي‌آورم. همچنين بايد آن سند معتبر باشد؛ مثلا ايشان عكس خانم كانديدا را در مناظره آورده بودند و مي‌گفتند كه بگم؟ بگم؟ اما وقتي نگاه مي‌كرديم مشاهده مي‌شد كه آن برگه‌اي كه دست ايشان است، تنها يك عكس بوده و هيچ سندي در كار نيست".

وی اظهار داشت:" ايشان خاطر همه از جمله مقام معظم رهبري را در جلسه استيضاح وزير كار (آقاي شيخ الاسلامي) رنجيده كردند كه نواري جعلي منتسب به برادر آقاي لاريجاني را به صحن مجلس آورد و از تريبون مجلس، فيلمي را كه همه آن غيرواقعي و جعلي بود، نشان داد. در آن زمان، باز هم خاطر مردم را مكدر كرد و دو رئيس قوه مقننه و قضاييه را بي‌دليل به باد اتهام، توهين و افترا قرار داد. بنابراين آقاي احمدي ن‍ژاد، سابقه خوبي براي مناظره ندارند؛ اگر هندوانه سربسته‌اي مي‌بود ممكن بود مردم ندانند كه در آن چيست، ولي مردم، تاريخ و دنيا مي‌دانند كه ايشان در مناظرات رعايت هيچ اصلي از اصول اخلاقي و انساني را نمي‌كنند. مناظره با آقاي احمدي ن‍ژاد، مناظره نخواهد بود بلكه يك جلسه تهمت، افترا و فحاشي همراه با ارائه اسناد جعلي و تحريف شده خواهد بود".

اقدامي براي بازگشت به كانون توجه
روزنامه اعتماد هم در گزارشي كه در اين مورد در تيتر نخست ديروز خود منتشر كرده بود، نوشت: " اين روزها، روزهاي خوبي براي محمود احمدي‌نژاد نيست و هرچه بيشتر از دوران رياست جمهوري‌اش دورتر مي‌شود. خاطره رئيس بودنش هم براي ديگران كمرنگ و كمرنگ‌تر مي‌شود. زمان زيادي نمي‌شود كه از او به عنوان رئيس دولت سابق ياد مي‌شود اما در اين مدت كوتاه هم قرار است دادگاهي شود و هم ساختمان مورد علاقه‌اش را كه براي دانشگاه ايرانيان در نظر گرفته بود از او گرفتند و مهم‌تر اينكه روزي نيست كه عملكرد او و مديرانش طي هشت ساله گذشته مورد نقدهاي بي‌پرده كارشناسان و صاحب‌نظران قرار نگيرد؛ عملكردي كه از او در مطبوعات به عنوان ميراث احمدي‌نژاد ياد مي‌شود.

ميراثي كه روحاني در گزارش عملكرد 100 روزه دولتش مدام بر آن خرده گرفت - خزانه خالي، انبارهاي خالي، انبوه بدهي‌ها و طلبكاران، سياست‌هاي اقتصادي تورم ساز و... از جمله محورنقد‌هاي روحاني به احمدي‌نژاد بود- به واسط همين نقد‌ها هم بود كه او ديروز(دوشنبه) دست به قلم شد و به رسم نامه‌نگاري‌هايش به سران كشور‌ها اين‌بار به رئيس‌جمهور كشورش - حسن روحاني - نامه نوشت. نامه نوشت و باز هم جنجال آفريد.

خبر دعوت احمدي‌نژاد از روحاني براي مناظره موجي از واكنش‌ها را به دنبال داشت و سبب شكل‌گيري اين سوال شد كه احمدي‌نژاد چرا به جاي راه‌‌هاي مختلف پاسخگويي مثل برگزاري نشست خبري يا انتشار بيانيه يا حتي درخواست زمان پاسخگويي از صدا و سيما خواستار مناظره با روحاني شده است. سوالي كه تنها يك پاسخ دارد و آن اينكه رئيس دولت سابق به رسم گذشته مي‌خواهد خودش را در مركز توجه قرار دهد و با تجربه‌‌اي كه در اين زمينه دارد، مي‌داند كه كي و از چه سخن بگويد".

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۴۵
غیر قابل انتشار: ۱۰
قياسي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
7
141
احمي نژاد...
برو به دادگاه جواب آن همه گنده كاري هايت را بده تو هم الان مثل من يك شهروند معمولي هستي......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
5
73
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
6
76
حتما در این مناظره میخواهد به سه هزار میلیارد اختلاسش پاسخ دهد راستی مگر او یکی از دست پاک ترین دولت ها نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
5
50
مثل اینکه این آقا (احمدی نژاد)هنوز هم فکر میکنند رئیس جمهورند یا کشور ایران مال ایشان ودارو دسته اش میباشد که اینگونه حرف میززند اصلا"نباید به گفته های ایشان اهمیت دادونباید حرفهایش رسانه ای بشه مثل یک شهروند معمولی
رهپو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
6
57
ایشان را آنقدر باد کرده اند که به این زودی ها از توهم بیرون نخواهد آمد
مهراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
5
41
نتيجه يكي از شاهكارهاي احمدي نژاد را در روزنامه دنياي اقتصاد روز 92/9/14 در خصوص تفحس مجلس از عملكرد تامين اجتماعي بخوانيد.
شروین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
65
9
آقای روحانی از مناظره با آقای احمدی نژاد واهمه دارد و گرنه درخواست ایشان را می پذیرفت.باید قبول داشت که در دولت آقای روحانی نیز ضعف های زیادی هنوز وجود دارد که احمدی نژاد میخواست آنها را نمایان کند..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
55
7
بریدببینید ... خواهر زاده روحانی چند پست از نهاوندیان گرفته
امراله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
7
33
احمدي نژاد مي خواهد به اين طريق ابراز وجود كند وبار ديگر در كناربزرگان دررسانه ملي نمايان واز خودبگويد، زهي خيال باطل.برو فكر نان كن كه خربزه آب است
رضاکیانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
1
40
من یک مستمری بگیرتامین اجتماعی هستم.به اله قسم بااین مستمری که دریافت میکنم اززن وبچه ونوه هایم به معنای واقعی کلمه شرمنده ام وباورکنیدروزی صدبار ارزوی مرگ دارم.ایا اقای احمدی نژاد میدانداین سازمان از پرداخت بیمه من وصدها هزار کارگر مثل من ازچندین دهه پیش تاامروز شده تامین اجتماعی.انوقت شمای به اصطلاح عدالت محور چطور خانه مارا میبخشید به یکی ازسرسپردگان خودت تا انرا بخاک سیاه بنشاند؟حالا ملت حق دارد از شما بپرسند علت انهمه مقاوت شما تاحد تغییر نام سازمان جهت ابقا باصطلاح قاضی مرتضوی چه بود؟نه مجلس نه قوه قضاییه ونه هیچکس جلو دار شما نبود.حالا ملت باید بیاد بیاورد چرا موقعی که رحیمی معاون شما اسم سازمان را میاورد اب دهنش را قورت میداد.ما که نمی بخشیم خدا نبخشد.
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
3
35
کسانی که هشت سال با گفتارو کردارشان قلب این ملت را آتش زدند،چنان کودکانه سرگرم و سرخوش آتش بازی بودند که گویی نه این بازی پایانی دارد و نه این روز فردایی،ایشان نمیخواهند باور کنند که فردا شده و باید تاوان ملیونها قلب سوخته را بدهند،آتش بازی تمام شد آقای رئیس سابق
جعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
3
25
از این همه روشنگری ممنونیم واقعا جالب بود قابل توجه کسانی که با بی انصافی میگفتند باید این مناظره با فردی که مردم ازاو متنفرند صورت پذیرد و آقای روحانی را که در کانون توجه مردمند را ترسو می خواندند خداوکیلی اگر خودتان روبروی احمدی نژاد می نشستید و او عکس ناموستان را نشان می داد چه می کردید ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
24
8
همه اینا که نوشتن میشه تو صحبتهاشون استیصال و ترسیدنرو دید او می اید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
بشین سر کوچه اش تابیاد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
27
5
درست است کار احمدی نژاد و دولتش در مدیریت اشتباه بود ولی در این دوره که روحانی دم از شایسته سالاری زد می بینیم در سازمانهای ملی برخی انتصابها بر اساس قومیت و استان رییس است نگاه کنید به حوزه وزارت صنعت بخش تجارت خارجی که همه انتصابها از حوزه خراسان و یاتصمیم گیران آنها هستند اگر این روند ادامه داشته باشد ما رای خود را از روحانی پس خواهیم گرفت و فکر می کنیم این دوره هم به این نوع مدیریت استانی در سازمانهای ملی که اقوام ایرانی همه هستند رای ما هم دزدیده شده فراموش نکنیم که روحانی با چند صد رای بیشتر مستقیم به دور دوم رفت ÷س مدیون همه قومیت هاست نه یک قومیت خاص. اگرچه مشاور در امور اقوام ایجاد شد ولی این توفیری ندارد وقتی در یک سازمان مثل سازمان توسعه تجارت ایران بیشتر انتصابها از خراسان است و تحصیلکردگان هم هیچ امیدی ندارند و گاهی فکر می کنیم رویکرد وزارت صنعت معدن مخالف جوانان و تحصیلکردگان است در صورتی که قرار بود شایسته سالاری را بر منافع گروهی و قومی را در نشست اول کابینه پیش بگیرند. اگر این وضعیت درست نشود اعلام می کنیم که رای ما دزدیده شده است و به نفع یک گروه مخالف مصالح ملی ریخته شده است. حیف از آن همه تلاش و امید که این هشت سال برای تغییر دولت انجام شد. چرا هر سال باید بگیم دریغ از ÷ارسال
رکسانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
12
2
... جان اون قبل از انتخابات بوده .... نه بعد از انتخابات.... اون ... بود این حقیقت..بفهم لطفا
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
4
28
ایشون واقعا از کمبود توجه رنج می بره، به همین خاطر هر چند هفته یکبار با مطرح کردن موضوعی خاص، اسم خود را دوباره سر زبانها می اندازد.اصلا هم مهم نیست به چه صورت باشد، فقط دوست ندارد مردم او را فراموش کنند.
باور کنید از همین امسال برای ریاست جمهوری در سال 1400 برنامه ها و نقشه های زیادی در سر دارد!!خدا فقط خودش رحم کند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
3
29
آقای احمدی نژاد اون دنیا چه جوری میخوتی جواب بدی؟؟؟؟ اصلا اعتقادی به اون دنیا داری؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
25
6
انتخاب : من که ندیدم تا حالا نظرات جدی مخافات را منتشر کنی . ببینم چیکاره ای ؟
در رابطه با موضوع ......
اولا مقایسه اشتباهیه .
مگه اون موقع خاتمی رییس جمهور سابق خواسته که مناظره کنه با رییس جمهور جدید .
ثانیا . شما که مدام حد و اندازه میکنین باید به این سوال جواب بدین که اگه از نطر ئکتر روحانی , آقای احمدی نژاد خیلی سطح پایین تری داره پس چرا مدام مدام مدام داره سعی میکنه احمد نژاد را خراب کنه .
کارهای حسن کلید ساز از همین اول خنده دار شده . باز خوبه که به محمود بعد از چند سال شروع کردند ایراد گرفتن . اونهم همه میدونند از کی شروع شد .
محسن محمودی وان علیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
2
21
سخن یکی از بزرگان است که می گوید با ... مباحثه نکن زیرا او اول تو را تا سطح خودش پایین می آورد و سپس با فوت و فنهای سطح خودش تو را ضربه می کند.
سید عبادالله دولتخواه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
2
23
احمدي‌نژاد در حدی نیست که کسی با او مناظره کند او به تاریخ پیوست.
نیکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
1
28
اگر احمدی نژاد واقعا قصد مناظره دارد دانشگاهیان زیادی هستند که آماده هستند در حضور خبرنگاران با او مناظره کنند . بسم اله .
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
2
18
سلام بنده فقط بطور خلاصه این رو هم اضافه کنم که آقای احمدی نژاد فقط به دنبال جنجال آفرینی هست و در تایید صحبت های خود به حرفای ایشون در جمع طرفدانش که همیشه از حمله انتحاری صحبت مینماید حمله انتحاری یعنی به مسائل حاشیه ای پرداختن یعنی صحبت ناموس رو در منظره و ... انجام دادن به جای مسائل کشوری - ایشون قدرت طلب شده و برای بازگشت در سالهای اینده به قدرت نیاز به در صحنه بودن و خراب کردن جو آرامش فعلی است خدا به ما رحم کنه با این مسئولینمون که بجای نون خرما رسوندن در خونه مستمندان جنگ قدرت میکنن یا علی به فریادمون برس
فرزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
2
24
آقای روحانی هرگز نباید این درخواست را انجام دهد. احمدی نزاد دیگر در حدی نیست که در مقابل رئیس جمهور بنشیند.
قبول این درخواست توهین به مردم است !
آقای احمدی نزاد ! شما اگر ذره ای اعتقاد داشتید که مردم خود قاضی هستند و قضاوت میکنند هرگز چنین درخواستی نمیدادی ! چه شده است ؟ نکند وحشت کرده ای ؟
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
1
17
دمتون گرم .
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
1
23
آقای احمدی نژاد نکنه خودتم جدا باور کردی که حتی یه کار مثبتم انجام دادی؟
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
1
18
باسلام به ط.ور قطع آقای روحانی وقت خودرابا این مسائل بی ارزش تلف نخواهد کرد .این هم مانند سایر بحران سازیها ی احمدی نژاد یک جنجال آفرینی سبکسرانه است وعلا وه بر زیانهایی که عزیزان توضیح داده اند ممکن است این شک را دردل مردم به وجود آورد که نکند بزرگانی که درتاریخ اساطیری شده اند نیز مانند ایشان از این روشهااستفاده کرده باشند .
سیدرضا م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
1
14
آقای روحانی باید تمام تلاش خود را در حفظ اعتماد ایجاد شده در جامعه نماید به فضاسازی های صدا سیما و کیهان توجه نداشته باشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
22
2
سندی که ادعا شما را مبنی بر درخواست روحانی برای مناظره با احمدی نژاد در سال 88 را ثابت کند ارائه نشده است.
بنده مدعی میشوم که در سال 78 در خواست مناظره با آقای خاتمی رو کرده ام و ایشان نپذیرفتند.
سالار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
7
1
حال افراد را در نظر بگیرید
leila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
1
17
به نظر من مقدار زيادي از تقصيرها گردن رسانه هاست كه اينقدر اين ... جنجال آفرين را گنده اش مي كنند و به حرفهايش پروبال مي دهند. ... سنگي را در چاه مي اندازد صدتا عاقل نمي توانند بيرون بياورند. چرا بايد به اين آدم منفور اصلا اجازه ي خودنمايي بدهيد؟ اين هشت سال تلخكاممان كرديد بس نشد؟
نظرات بینندگان