arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲

دعوت از احمدی‌نژاد برای حضور در دانشگاه تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت: جمعي از دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران با انتشار نامه‌اي كه نسخه‌اي از آن در اختيار عصرايران قرار گرفته، از محمود احمدي نژاد خواستند اگر به عملكرد خود در طول 8 سال رياست جمهوري‌اش مطمئن است و براي پرسش‌هاي دانشجويان درباره آثار اقتصادي،سياسي،اجتماعي و اخلاقي كارهايش در آن 8 سال پاسخي دارد، در دانشگاه تهران حاضر شود و رو در رو به پرسش‌هاي دانشجويان پاسخ دهد.

در اين نامه آمده است: شما در طول 8 سال رياست جمهوري تان، هرگز پاسخگويي پيشه نكرديد و به جز گفت و گوهاي تشريفاتي با مجريان معرف حضور صدا و سيما، با هيچ رسانه داخلي گفت و گوي اختصاصي و چالشي نداشتيد و اين در حالي است كه با خبرنگاران و رسانه‌هاي درجه چندم خارجي، بارها گفت و گوهاي اختصاصي داشتيد. حتي در سال 1388 نيز كه آقاي روحاني شما را دعوت به مناظره كرد، آن را نپذيرفتيد. حتي همين چند روز پيش نيز، حاضر نشديد براي پاسخگويي، به دادگاه قانوني در جمهوري اسلامي برويد. حال چه شده كه اهل پاسخگويي در مناظره شده ايد؟

البته همه ما مي‌دانيم كه علت چيست و سوداي موج سواري سياسي با طرح موضوعات مختلفي كه مناظره، آغاز آن است، محرك اصلي اين ماجراست ولي با اين همه، اصل را بر صحت مي‌گذاريم و از جنابعالي مي‌خواهيم قبل از اين كه با رئيس‌جمهور كشور كه خود بهتر از بقيه مي‌دانيد چقدر مشغله كاري دارد، مناظره كنيد، به دانشگاه تهران بياييد و ابتدا با نمايندگان دانشجويان مناظره كنيد و براي اولين بار، در فضايي جز فضاي يك سويه صدا و سيما، به پرسش‌هاي صريح و بي‌پرده ما درباره عملكرد و رفتارتان در آن 8 سال پاسخ دهيد و در همان جا به طور مستقيم، واكنش دانشجويان به ادعاهاي تان را اعم از رد يا قبول ببينيد و سپس به مناظره با افراد ديگر بينديشيد.

در پايان اين نامه آمده است: راستي آقاي احمدي نژاد! اگر شما اين قدر به خود مطمئن بوديد، چرا در دادگاه تان حاضر نشديد؟ آيا جز اين است كه در دادگاه بايد همه چيز به طور مستند ارائه شود و نمي‌توان همانند مناظره‌ها با فرافكني و تهمت زدن و جوسازي، كار را از پيش برد؟خداوند نعمت زندگي آرام و تقواي الهي را از بندگانش نگيرد.
نظرات بینندگان