arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲

تشکر 170 نماینده مجلس از سپاه پاسداران به خاطر اتمام پروژه شهید صدر و تونل نیایش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
170  تن از نمایندگان مجلس از قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران به منظور اتمام پروژه شهید صدر و تونل نیایش تقدیر و تشکر کردند.

شاهین محمدصادقی عضو هیات رئیسه مجلس در نشست علنی امروز چهارشنبه 13 آذر مجلس شورای اسلامی بیانیه 170 نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از مسئولین قرارگاه خاتم الانبیا و شهرداری تهران را قرائت کرد.

متن این بیانیه  به شرح ذیل است:

نمایندگان امضا کنندگان این بیانیه مایلند خوشوقتی خود را از پایان یافتن سترک احداث بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش و ا فتتاح آن اعلام کنند بی گمان چنین سازه پیچیده و گسترده‌ای بدون در اختیار داشتن سطح بالایی از دانش روزآمدن در علوم و فنون مختلف با بهره مندی از مدیریت بالا نمی‌توانست اجرا شود.

آنچه مهم بوده این است که این طرح بزرگ تماما به دست کارگران و مهندسان ایران و خصوصا جوانان تحصیل کرده و تربیت شده دوران جمهوری اسلامی به انجام رسیده است و در زمانی اجرا شده است که کشور از هر سو با انواع تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه روبرو بوده است اجرای طرح بزرگ طبقاتی صدر و تونل نیایش به خودی خود نمادی از قدرت ملت ایران در اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود که باید آنرا الگویی برای کارهای بزرگتر و آرمانهای والاتر قرار داد.

وظیفه خود می‌دانیم از قرارگاه مهندسی خاتم الانبیا و نیز همه مدیران و مهندسان و کارگرانی که در احداث بزرگراه سهمی داشته‌اند و نیز از شهردار تهران و همکاران محترمشان که این معبر گره گشا را در کمترین زمان به کشور هدیه کردند سپاسگذاری کنند.
نظرات بینندگان