arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹

مردي با نصفه جمجمه!/ تصویر

رسانه‌هاي دولتي انگلستان در گزارشي اعلام كردند كه مردي كه در يك انتقام‌گيري كوركورانه نيمي از جمجمه‌اش را از دست داده بود، توسط پزشكان مورد معالجه قرار گرفت و نجات يافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رسانه‌هاي دولتي انگلستان در گزارشي اعلام كردند كه مردي كه در يك انتقام‌گيري كوركورانه نيمي از جمجمه‌اش را از دست داده بود، توسط پزشكان مورد معالجه قرار گرفت و نجات يافت.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا، «استيون كلاوك» 26 ساله كه اهل انگلستان است در مصاحبه‌اي با رسانه‌هاي دولتي اين كشور عنوان كرد: در ماه فوريه سال گذشته ميلادي مورد حمله پسر نوجواني به نام «جك هابز» كه در آن زمان 16 سال داشت قرار گرفتم و او با يك شي سنگين به من حمله كرد.


اين مرد جوان در ادامه به روزنامه «ديلي ميل» افزود: من به شدت از ناحيه سر دچار جراحت شدم، به طوري كه پزشكان نيمي از جمجمه‌ام را خارج كرده و هم‌اكنون يك شي پلاتيني را جايگزين آن كرده‌اند.

بر اساس گزارش دپارتمان دادگستري انگلستان، «هابز» 16 ساله كه در زمان حمله به اين مرد جوان، تحت تاثير مصرف مشروبات الكلي قرار گرفته بود، در دادگاه اعلام كرد كه «استيون» 26 ساله قصد حمله به او را داشته است. با اين حال، قاضي رسيدگي به اين پرونده نيز اعلام كرد كه اين نوجوان 16 ساله به اتهام حمله منجر به نقص عضو اين مرد به حبس محكوم شده و قرار است دادگاه نهايي وي اواخر ماه جاري برگزار شود.
برچسب ها: جمجمه
نظرات بینندگان