arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۱۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۲

اخبار بعیدی‌نژاد از آخرین روند مذاکرات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
رئیس هیئت ایرانی در مذاکرات کارشناسی با ۱+۵ این مذاکرات را دقیق، جزئی و طولانی خواند و گفت: امیدواریم در اسرع وقت مجموعه مباحث به اتمام برسد.

به گزارش فارس، حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه و رئیس هیئت ایرانی در مذاکرات کارشناسی با 1+5 در گفت‌وگو با شبکه خبر با بیان اینکه توافقنامه ژنو ابعاد ریز و دقیقی دارد که نیازمند است طرفین درک واحدی را در مورد همه موضوعات داشته باشد خاطرنشان کرد: به همین خاطر این مذاکرات دقیق، جزئی و طولانی است زیرا دارای ابعاد فنی و حقوقی گسترده‌ای است.

وی با ذکر این نکته که همه اطراف در این زمینه تلاش می‌کنند ابراز امیدواری کرد که در اسرع وقت مجموعه مباحث به اتمام برسد.

به گزارش فارس پنجمین دور مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 که از روز پنجشنبه در شهر ژنو آغاز شده بود عصر امروز به وقت ژنو پایان پذیرفت.

در تماس تلفنی بعدازظهر امروز کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان آخرین وضعیت و نتایج مذاکرات کارشناسی در ژنو مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و قرار شد که طرفین به رایزنی‌های خود ادامه دهند و این مذاکرات بعد از تعطیلات میلاد حضرت مسیح از سر گرفته شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
12
ترسیدم! فکر کردم نوشتید احمدی نژاد!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
13
واقعا که شما بچههای انقلاب هستید خدا پشت و پناهتان باشد. و خدا لعنت کند به کسانی که بدون هیچ سودی جامعه ما را به اینجا رساندند و حالا باید برای برگشتن به 8 سال قبل باید روزها و ماهها دنبال درب های بسته برای رسیدن به 8 سال پیش با چه کسایی باید مذاکره کنیم... باز خدا پشت و پناهتان باشد که شما برای آسایش مردم ایران به همراه سربلندی اسلام و تفهیم اسلام بعنوان دینی برای صلح و علی رغم توهین هایی در داخل به کارتون ادامه می دهید...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
16
0
آره تو ... مگر ما را مرگ فرا گیرد بتونید کشور رو بفروشید...
نظرات بینندگان