arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۲۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۲

پرونده چک 17هزار میلیاردی زنجانی باز است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پرونده ۱۷ هزار میلیاردی بابک زنجانی در این کمیسیون همچنان مفتوح است.

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 خانه ملت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به توضیحات مسئولان بانک مرکزی مبنی بر واریز بدهی 2 میلیارد و 60 میلیون یورویی بابک زنجانی به وزارت نفت گفت: با توجه به گفته مقامات بانک مرکزی پرونده نفتی آقای زنجانی در کمیسیون اصل 90 بسته شد.

وی اضافه کرد: مباحثی همچون سود پول از سوی دستگاه‌های مربوطه پیگیری خواهد شد و دیگر کمیسیون اصل 90 در این زمینه پرونده‌ای نخواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به اینکه تاکنون بابک زنجانی چک تضمینی 17هزار میلیاردی را به تامین اجتماعی بازنگردانده است، اظهار داشت: قرارداد منعقد بین بابک زنجانی و تامین اجتماعی اجرایی نشده، به همین دلیل این چک باید به تامین اجتماعی بازگردد.

افضلی‌فرد با بیان اینکه پرونده مربوط به استرداد چک 17 هزار میلیاردی همچنان در کمیسیون اصل 90 مفتوح است، خاطرنشان کرد: موارد مربوط به این پرونده را به صورت جدی در این کمیسیون پیگیری خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
1
20
واقعا كه مملكت ... تو ... ها !!!!
من كه به نوبه خودم متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
1
21
معلوم نیست که این بابا ... که با این همه فساد مالی که از روز روشن تره، هنوز داره راست راست می گرده، کسی هم نگاه چپ اش هم نمی تونه بکنه!!
نظرات بینندگان