arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۲

واکنش جعفر پناهی به حواشی دیدار هیات پارلمانی اروپا با او و نسرین ستوده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جعفر پناهی کارگردان سینمای ایران در گفت وگویی با محسن ابوالحسنی در هفته نامه حاشیه به حواشی دیدار هیات پارلمانی اروپا با او و نسرین ستوده واکنش نشان داده است.

به گزارش پارس توریسم آقای پناهی گفته است :این دیدار یک مساله طبیعی در عرف روابط بین المللی است. به هرحال حضور هیات پارلمانی اروپا به دعوت مقامات ایرانی انجام شده ودر مدت حضور ،آنها با چهره های سیاسی کشورهم دیدار و گفت وگوهایی داشته اند. هیچ اتفاقی نیافتاده است و می نمی دانم چرا بعضی ها شلوغش می کنند. بعضی ها می گویند من کسی را دعوت کرده ام یا. ...مگر من کی هستم دراین مملکت که از کسی از دعوت کنم ؟یکسری مساءل از دست ما خارج است. این مسءله به من وخانم ستوده هیچ ارتباطی ندارد.

پناهی درادامه صحبتهایتش یاد آور شد که این دیدارها مبتنی بر یک قانون بین المللی است وهمه کشوزها حق دارند در حوزه توافقات حقوق بشر تقاضای دیدار با چهره های خاص را بدهند. مقامات ایرانی هم می توانند برای دیدار و گفت وگو با چهره هایی که مد نظرشان است به کشورهای دیگر بروند.اما بعضی ها به خاطر عوامفریبی حرفهایی می زنند که با هیچ منطق و عقلی جور در نمی آید. پناهی در خصوص صحبتهایی که دراین دیدار شده هم توضیحی نداد.
نظرات بینندگان