arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۲

پدر شهردار تهران در بیمارستان بستری شد + تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی لایحه برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری تهران در جلسه شورا در دستور کار قرار گرفت که در این جلسه شهردار تهران به دلیل بستری شدن پدرش در بیمارستان نتوانست در جلسه حاضر شود.

به گزارش فارس، سی و سومین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر و برخی از معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد.

در این جلسه مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مازیار حسینی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و همچنین محمود صلاحی معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران حاضر بودند.

در حالی قرار بود محمدباقر قالیباف در سی و سومین جلسه شورای شهر و در خصوص بررسی لایحه برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری تهران در شورا حاضر شود که دقایقی قبل از بررسی این لایحه، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر و رئیس سی و سومین جلسه شورای شهر تهران اعلام کرد که شهردار تهران به دلیل بیماری پدرش در بیمارستان است و نمی‌تواند در این جلسه حاضر شود.

در همین رابطه محسن سرخو عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بررسی لایحه برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری از اهمیت بالایی برخوردار است که انتظار داشتیم قالیباف زمانی را تعیین می‌کرد و در جلسه حاضر می‌شد.

در ادامه جلسه، اعضای شورای شهر برای سلامتی پدر شهردار تهران دعا کردند.
نظرات بینندگان