arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۲

انتصاب عجولانه 11 مدیر گروه در تربیت مدرس؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«بیژن رنجبر نوعی» رئیس دانشگاه تربیت مدرس در حالیکه زمزمه انتصاب سرپرست جدید این دانشگاه مطرح است، شروع به صدور احکام انتصاب مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه تربیت مدرس کرده و در روزهای اخیر 11 مدیر جدید منصوب کرده است.

به گزارش ایسنا، انصاف‌نیوز با این مقدمه نوشت: «رنجبر در روزهای اخیر طی احکامی 11 مدیر گروه آموزشی در دانشکده‌های علوم پایه، علوم زیستی، فنی و مهندسی و کشاورزی شامل گروه‌های ویروس‌شناسی، بهداشت محیط، باکتری‌شناسی، نانوبیوتکنولوژی، سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی، مدیریت سیستم و بهره‌وری، سازه‌های آبی، مکانیک ماشین‌های کشاورزی، اصلاح نباتات، پرورش و تولید طیور و باغبانی را صادر کرده است.

رنجبر در این احکام از مدیران منصوب خود خواسته است تا فضای دانشگاه را با برنامه‌ای راهبردی با محوریت «عدالت‌گستری» و «مهرورزی» جلو ببرند.

نماینده جمعی از دانشگاهیان که در صدد رایزنی با وزارت علوم برای تغییر رئیس دانشگاه تربیت مدرس هستند از دکتر برات قبادیان عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی، دکتر فتح‌الله امی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک و محسن محمدزاده درودی عضو هیات علمی دانشکده ریاضی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان گزینه‌های مطرح برای تصدی ریاست این دانشگاه نام می‌برد.»

نظرات بینندگان