برخی کاربران اپراتور اول ارتباطی از این مساله که هنگام استفاده از
اینترنت تماسها و پیامکهای آنها به دستشان نمیرسد، گلایه دارند.
مدتی است برخی کاربران همراه اول میگویند هنگام استفاده از
اینترنت تلفن همراه خود، تماسهای ورودی را دریافت نمیکنند و پس از پایان
کار با اینترنت در قالب پیامکهایی که از سوی اپراتور برای آنها ارسال
میشود متوجه میشوند افراد موفق به تماس با آنها نشدهاند و خط آنها خارج
از دسترس بوده است.
همچنین بنابر اظهارات این کاربران در نقاط مختلف تهران کاربران همراه اول
به هنگام اتصال به شبه GPRS پیامک نیز دریافت نمیکنند و پیامکهایی که در
آن ساعت به آنها ارسال شده با وقفه به دستشان میرسد.
در این زمینه مدیرعامل همراه اول در گفتوگویی با ایسنا به ذکر دلایل این امر پرداخته و چرایی این مشکل را عنوان کرد.
وحید صدوقی با تاکید بر اینکه مسالهی اختلال به شمار نمیرود، اظهار کرد:
یک دیدگاه و یک روش این است که فرد در زمانی که از اینترنت استفاده میکند
مانعی بر سر راه خود نداشته باشد و زنگ خوردن یا دریافت پیامک باعث مزاحمت
برای او نشود که به همین دلیل میتوان در هنگام استفاده از اینترنت دریافت
تماس و پیامک را متوقف کرد تا پس از پایان استفاده از GPRS تماسهای از
دست رفته از طریق پیامک به او اطلاع داده شود.
وی ادامه داد: راهکار دیگر هم آن است که در زمان دریافت تماس یا پیامک
دیتای فرد قطع شود تا فرد به صورت همزمان با استفاده از دیتا پیامک و
تماسهای خود را نیز دریافت کند. اکنون ما در حال اصلاح سیستم هستیم تا
مشترک بتواند همزمان با سرویس دیتا مکالمات خود را نیز دریافت کند.
انتهای پیام