پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یکی از بینندگان انتخاب در پیامی نوشته است:
حتما مطلع هستید که پرواز 19.20 مورخ 3/10/92 تهران - استانبول هواپیمایی قشم با 10 ساعت تاخیر آنهم با هواپیمای ایران ایر انجام شده است و مسافرینی که از ساعت 6 بعد از ظهر بوقت محلی استانبول در فرودگاه حاضر شده بوده اند تا هواپیمای قشم ایر به استانبول برسد بجای ساعت 11 شب روز قبل ساعت 9 صبح روز بعد با سرگردانی در فرودگاه بلحاظ دوری از شهر اجبارا با انتظارهای نیم ساعته اعلامی مسولین قشم ایر حتی تا صبح نخوابیده اند.
تنها دلجویی از مسافرین دادن یک وعده شام مختصر آنهم سرپایی در فرودگاه استانبول بوده است بنده علیرغم اطلاع از پشت صحنه قضیه و منقضی بودن بیمه هواپیماهای قشم ایر که طبیعتا اجازه صعود یا فرود فرودگاهی داخل یا خارج را نخواهد داشت و نیز پشت صحنه مالکین این خط هوایی و عدم توجه دادن به این مسایل یک سوال حقوقی دارم وقتی یک شخص حقوقی باعث این همه مشکلات مسافرین بشود به کچا باید شکایت کرد و محکومیت جرم کوتاهی ایشان چگونه است آیا کسی به اینگونه مسایل توجهی مینماید یا طبق معمول سنواتی باید گذشت تا موجب جریه شدن مسول مربوطه ایرلاین و تکرار بیجای مجدد آن شد.
گفتنی است پیرو پرونده جنجالی پولشویی در ترکیه که رضا ضاب متهم اصلی پرونده خود را کارمند بابک زنجانی معرفی کرده است هواپیمایی بابک زنجانی نمیز دچار مشکلاتی شده است.