پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یکی از بینندگان «انتخاب» با ارسال مطلبی آورده است:
اینجانب یک سالیست به خاطر تبلیغات بسیار زیاد مبین نت، از این شرکت اینترنت تهیه کرده ام. من نمی دانم چرا با وجود مشکلات بسیار آزاردهنده و بسیار معمولی این شرکت، نه کسی جوابگوست و نه حتی وزارتخانه ارتباطات با آن برخورد نمی کند
اینترنت مبین نت، به صورت روزانه چند ساعت قطع است یا اگر وصل باشد دارای سرعت بسیار پایین است که هیچ ربطی به پول و سرعت اینترنت خریداری شده تان ندارد. خدا نکند بخواهید با این شرکت تماس بگیرید، لااقل 200 نفر از ملت درمانده پشت خط هستند که می خواهند گزارش های خرابی شان را بدهند. بارها شده بیش از 40 دقیقه پشت خط مانده ام و پس از آنکه نوبت من رسیده، اپراتو جواب نداده یا صدایش نیامده و خودش سرخود قطع کرده است
همین الان که این مطلب را برای شما می فرستم ، منبین نت از قطعی 3 ساعته خارج شده و به جایش، در حال ارائهی اینترنت با یک سرعت بسیار مفتضحانه است. در واقع امروز از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر کلاً از کار افتاده و از 3 تا 5 با سرعت بسیار پایینی فعالی کرده و از ساعت 5 تا 7 عصر هم کلآً قطع بوده است! چند باری هم سعی کردم مشکل را با شرکت مذکور در میان بگذارم، اما دفعه نخست 276 نفر و دفعه دوم 320 نفر پشت خط بودند! بی شک همه ی این افرادی که تماس گرفته اند و هزاران نفری هم که مثل من موفق به تماس نشدند از افتضاحات این شرکت گلایه داشته اند.
دو هفته ی پیش نیز 3 روز تمام اینترنت قطع بود، وقتی پس از مدت ها تلاش موفق شدم با کارشناسان این شرکت صحبت کنم، با خیالی آسوده و اعتماد به نفسی فراوان، گفتند که منطقه شمامشکل داریم و احتمالا دو سه روز دیگر مشکل حل می شود!
معلوم نیست این افتضاح اینترنتی کی تمام می شود. من که از تمام شرکت های اینترنتی تا به حال خریداری کرده ام، هیچ شرکتی تا به این حد دارای خدمات مفتضحانه و در عین حال غیرپاسخگو و از همه مهمتر، "پشت گرم به حامیان ناپیدا" ندیده ام
از مسئولین وزارت ارتباطات تقاضا می کنم مجموعه های بازرسی خود را در این شرکت فعال کنند و با از بین بردن باندها پشت پرده که حامی آنان هستند، دل ملتی را شاد کنند!
از همین مبین نت اینترنت 256 گرفتیم نامحدود با سرعت 2 الی 3 دانلود میکرد. باور کنید دایل آپ سرعت بیشتری دارد. تماس که گرفتیم گفتند اتفاقا طرف های شما (نواب) آنتن دهی خوب است. ماه اول که گذشت عطایش را به لقایش بخشیدم
من بیشتر از یک سال و نیمه که از خدمات مبین نت دارم استفاده می کنم
حوالی خیابان کارگر نرسیده به انقلاب هم هستم
خیلی هم راضی هستم
کارکنانش هم جوابگو هستند
به قول ایشون هم پشتیبانیش ضعیفه، هم سرعتش به نسبت سرعتی که میفروشه خیلی پایینه، هم قطعیش بالاست.
قبلا هم به مدت سه ماه این اتفاق افتاد که وقتی تماس گرفتم و کارشناس مبین نت به منزل ما آمد با بررسی که انجام داد گفت آنتن دهی در محل ما شما ضعیف است در حالی که من دو سالی بود که بدون مشکل از آن استفاده می کردم
الان هم هر کس بخواهد مبین نت بخرم توصیبه می کنم اینکارو انجام نده.
هر کجا روی اسمان همین رنگ است
این مبین نت واقعا پوله مفت میگیره
افتضاحه افتضاح
راستش اصلا این مشکلاتی که این دوستمون بهش اشاره کرد رو ندارم و تو این یک سالی که کاربر مبین نت بودم به هیچ عنوان مشکل قطعی نداشتم البته شاید سرعت مبین نت جای کمی انتقاد داشته باشه ولی من که راضی هستم
من نه کارمند مبین نت هستم و نه جانبداری این شرکت رو می کنم می کنم و فقط نظر خودم رو گفتم
مرسی
اگه کسی پیدا بشه من شکایت هم میکنم. واقعا عاجزانه از سایت خوب شما تقاضا داریم به داد ما برسید. علاوه بر سرعت کم، قیمت بسیار بالایی هم داره. کمر ما رو شکست.
واقعا افتضاحه
واقعا این مبین نت ....
خیلی پشیمونم که خریدم..... :'(
افتضاح واسه یک دقیقشه!
95% مواقع هم سرعت متناسب با پهنای باندم بوده
چند جای تهران ازش استفاده کردم همینطور بوده
فقط تو شهرای دیگه اینقدر مطلوب نبوده
احتمال زیاد با منطقت مشکل دارن ولی اینم دلیل نمیشه که جواب گو نباشن و الکی بگن 3 روزه حل میکنیم
امیدوارم مسئولین بعد از فراغت از فیلترینگ سایتها و وی چت و... و همکاریشون با اپراتورهای تلفن همراه یه فکری هم برای کیفیت این اپراتورها بکنند. بهرحال مسئولین عزیز مردمم یکمی (البته فقط یه ذره) گناه دارند. لطفا به فکر اونا هم باشین.
ای وای بر غافلان
سرویس مبین نت در ابتدا بصورت دقیقه ای قطعی داشت، در چند ماه اخیر بصورت ساعتی و حتی روزانه قطع است و هیچکس پاسخگو نیست. این در حالی است که پورت ADSL نیز در اغلب مناطق تهران پر است و مردم چاره ای جز استفاده از سرویس وایمکس ندارند. و در انتخاب سرویس وایمکس هم عملا بیشتر راه ها به مبین نت یا شرکت های زیر مجموعه آن ختم می شود. واقعا در این مملکت چه کسی به داد مردم می رشد
من بعنوان یک استاد دانشگاه در زمینه فن آوری اطلاعات از انتخاب خواهش می کنم حداقل در انعکاس این مشکل مردم را یاری بدهد. متاسفانه وضعیت اینترنت در تهران افتضاح است و چون هیچ کس هم نمی تواند موضوع را پیگیری کند هیچ اصلاحی صورت نگرفته است.
ناگفته نماند شرکت های مهم دیگر مثل همراه اول هم که خدمات GPRS ارائه می دهند با قطعی های مکرر و کندی شدید سرویس مواجه هستند. واقعا مردم کلافه هستند چون هزینه را پرداخت می کنند و سرویسی نمی گیرند و این یک نوع کم فروشی استن در روز روشن!
کم فروشی و یا حالا الان باید بگوییم "ندادن سرویس" یک جرم بزرگ در کشورهای دیگر است. حال چگونه است که در یک کشور اسلامی اصلا توجهی به این موضوع نمی شود.
نمی دانم شاید باید کمپینی راه انداخت و رسانه ها روی مسئله فشار بیاورند و مقداری بشود وضعیت را بهبود داد. در این زمینه همه می توانیم کمک کنیم!
من هم به عنوان کاربر 2 ساله مبین نت، افت شدید کیفیت آن به ویژه در چند ماه اخیر را تایید میکنم. ولی کو گوش شنوا!!!
بالاخره یک شیر پاک خورده ای پیدا شد تا به این شرکت غیر پاسخگو،غیر مسؤول و ...... ایرادی بگیرد.
ظاهراً اینها فقط پول پارو می کنند و پاسخگو هم نیستند کسی هم جرأت نمی کند تذکری و یا برخوردی بکند.
کار کردن با مبین نت صبر ایوب می خواهد.انسان را صبور ،شکیبا و مقاوم بار می آورد.
منصفانه باشیم!!
شاید منطقه شما این جوریه.
یک مدتی هم در هفته گذشته سایتهای عصر ایران و انتخاب و تابناک هم به مدت 10 روز از دسترس خارج شده بود.
فقط منتظر اتمام تاریخ مودمم هستم تا از اینترنت دیگری استفاده نمایم .
بر خلاف دوست عزیزم من حدود 2 سال از مبین نت استفاده می کنم و اگه نگم 100 درصد نه ولی 75 درصد راضیم و بسیار عالیست
در ضمن من در مرکز استان هستم