arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۲

فروشگاه‌های توزیع کننده سبد کالا اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک مقام مسئول در وزارت صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف برای توزیع سبد کالا را معرفی کرد.

این مقام مسئول در وزارت صنعت در گفت‌وگو با فارس در خصوص نحوه توزیع  دو سبد کالایی اظهار داشت: منابع مورد نیاز این دو سبد کالایی در حساب یارانه ای افراد شارژ می شود تا با مراجعه به فروشگاه های تعیین شده اقدام به دریافت سبدهای کالایی که بسته بندی شده و آماده است، کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد تا این مبالغ به اشکال دیگر مورد خرید و فروش قرار گرفته و یا قدرت نقد شوندگی داشته باشد، اظهار داشت: اعتبار این کارت‌های بانکی فقط در فروشگاه های تعیین شده و فقط برای دریافت سبد کالایی کسر می شود.

این مقام مسئول گفت: فروشگاه های تعاونی مصرف کارکنان دولت(اسکاد)، فروشگاه های تعاونی مصرف روستائیان، فروشگاه‌های تعاونی مصرف فرهنگیان، فروشگاه های زنجیره ای سپه، فروشگاه های زنجیره ای اتکا، فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه و چند فروشگاه و مجموعه دیگر از جمله زیرساخت های توزیع سبد کالایی هستند.

به گزارش فارس، صبح امروز روزنامه رسمی جمهوری اسلامی جزئیات این سبد کالا را منتشر کرد که بر اساس آن امسال دو سبد کالا شامل 10 کیلو برنج، 4 کیلو گوشت مرغ، 1.8 کیلو روغن، 800 گرم پنیر و 1.8 کیلو تخم‌مرغ در دو نوبت به اقشار هدف این مصوبه اعطا می‌شود.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور موظف است اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این تصویب‌نامه را تا سقف مبلغ پانزده هزار میلیارد (15.000.000.000.000) ریال از محل ردیف‌های متفرقه تأمین و در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دهد.
نظرات بینندگان