arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۲

وام 2 میلیونی برای 80 هزار بازنشسته کشوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام دومیلیون تومانی به حساب 80 هزار بازنشسته کشوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ،ˈ حسن مسافری ˈگفت:تامین تسهیلات رفاهی سهل الوصول با کارمزد پایین و حذف بوروکراسی اداری برای بازنشستگان کشوری بخشی از اقدامات و خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری است .

وی افزود:به منظور رفع احتیاجات و نیازهای اقتصادی بازنشستگان میزان وام بانکی افزایش یافت و مقرر شد به هر یک از بازنشستگان واجد شرایط که تا کنون وام دریافت نکرده اند تا سقف اعتبار تخصیص یافته مبلغ دو میلیون تومان وام با کارمزد چهار درصد در سال و اقساط 36 ماه پرداخت شود.

مسافری اظهار داشت :در مقطع برنامه های 100 روزه وزارت تعاون ، کارو رفاه اجتماعی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری طی مذاکراتی با مسوولان بانک صادرات توانست اعتبار قابل توجهی را برای پرداخت وام ضروری به بازنشستگان تامین کند که این اقدامات با هدف بهبود وضعیت زندگی بازنشستگان انجام می گیرد.

وی ادامه داد:با توجه به افزایش دو برابری تعداد تقاضاهای بازنشستگان برای استفاده از وام ضروری، به منظور رعایت حقوق ، رفع هر گونه تبعیض و بی عدالتی بین بازنشستگان مقرر شد فردا (یکشنبه) از طریق قرعه کشی که با حضور مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری و نمایندگان برخی از کانون های بازنشستگی برگزار می شود اسامی بازنشستگان منتخب مشخص و اعلام شود.

به گفته وی وام ضروری بازنشستگان واجد شرایط تا پایان دیماه به حساب بانکی آنها واریز و از طریق ارسال پیامک (sms) به اطلاع آنان خواهد رسید و مشخصات برندگان به تفکیک هر استان در سایت صندوق به نشانیwww.CSPF.ir تعبیه خواهد شد که بازنشستگان می توانند با شماره دفترکل خود از طریق سایت مطلع شوند.
نظرات بینندگان