arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۲

تعطیلات پایان هفته بارانی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از حدود ۱۰ روز آلودگی هوا، احتمالا از دوشدر نیمه دوم هفته اوضاع بهتر می شود. سازمان هواشناسی اعلام کرد که تعطیلات پایان هفته بارانی است و از روز سه شنبه هم تهران اندکی باران خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین سازمان هواشناسی پیش بینی کرد که از روز دوشنبه سامانه بارشی از جنوب غرب و غرب وارد کشور می شود و برای همین بارش برف و باران در برخی نقاط کشور خواهیم شد.

این سامانه از ساعات پایانی روز دوشنبه از نواحی جنوب غرب و غرب وارد کشور می‌شود و سبب بارش قابل ملاحظه باران در شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب فارس، بوشهر می‌شود. در استان‌های مرکزی، همدان، تهران، آذربایجان‌ها و زنجان هم بارش باران پیش‌بینی می‌شود.


هوای تهران

بنابر اعلام سازمان هواشناسی ،شاخص کیفیت هوای تهران صبح امروز ناسالم بود و روزهای یکشنبه و دوشنبه هم تغییری در شرایط آب و هوایی تهران زخ نمی دهد اما روز سه شنبه ،پایتخت اندکی باران می شود.همچنین شاخص کیفیت هوای تهران در دو روز آینده در مرز هشدار خواهد بود، اما با ورود سامانه بارشی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که از اواسط هفته ،هوای تهران سالم شود.

همچنین روز سه‌شنبه در ارتفاعات تهران شاهد بارش برف و در دامنه‌های البرز شاهد بارش باران باشیم. دمای هوای تهران در روز جمعه منفی یک درجه سانتی‌گراد بود اما از امروز به یک درجه سانتی‌گراد می رسد.
نظرات بینندگان