arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۸۸۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۲

جزییات دیدار دو ساعته ضرغامی و روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ییس سازمان صداوسیما و جمعی از معاونانش صبح امروز (شنبه) با حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان در ساختمان محل ریاست جمهوری دیدار کردند.

سید تقی سهرابی در پاسخ به ایسنا درباره‌ی آنچه در جریان نشست ضرغامی و روحانی اتفاق افتاد، گفت: نشست صمیمی رییس سازمان صداوسیما و اعضای شورای معاونین با جناب آقای رییس جمهور، جلسه‌ی بسیار خوب و صمیمانه‌ای بود. تاکنون فرصتی پیش نیامده بود که این طور از نزدیک یک جلسه‌ی دوستانه با رییس جمهور داشته باشیم و می‌توان گفت اولین جلسه در نوع خودش بود.

در جریان این نشست بر اساس آنچه مدیر کل روابط عمومی صداوسیما به ایسنا اعلام کرد، جایگاه و اهمیت رسانه تشریح شد و همچنین از صداوسیما به خاطر پوشش برنامه‌ها، به ویژه برنامه‌های انتخاباتی و گزارش 100 روزه قدردانی شد.

سهرابی تأکید کرد: جلسه صبح امروز، جلسه بسیار خوب، تبیینی و اطلاع‌رسانی بود و بحث‌هایی در مورد رسانه نیز در آن مطرح شد. آقای رییس جمهور نیز صحبت‌های بسیار خوبی در ارتباط با صداوسیما داشتند؛ در پایان نیز آقای رییس جمهور درخواست‌ها و پیشنهادهایی به صداوسیما داشتند که بیان کردند.

وی درباره‌ی این نشست توضیح داد: آقای دکتر روحانی در این جلسه از تلاش‌های صداوسیما در پیش‌برد اهداف نظام و دولت و همچنین همکاری با مجموعه وزارت‌خانه‌ها و کل دولت یازدهم قدردانی کردند و به صورت ویژه از تلاش صداوسیما در بحث انتخابات 24 خرداد نیز تشکر کردند.

سهرابی ادامه داد: این جلسه حدود دو ساعت و 30 دقیقه طول کشید و این مساله از توجه رییس جمهور به جایگاه صداوسیما و همچنین زحماتی که همکاران ما می‌کشند، نشان دارد.

وی افزود: در این جلسه برخی از معاونان، وضعیت و شرایط رسانه‌ای جهان را گزارش کردند. برخی از مسائل نظیر قطعی ماهواره‌ها و جنگ نرمی که در حوزه رسانه علیه ملت ما از طرف غربی‌ها شروع شده، کاملا بیان شد و همچنین آقای رییس جمهور در جریان مشکلات صداوسیما و تنگناهای رسانه قرار گرفتند.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما افزود: بخش اعظم درخواست‌های رییس جمهور از صداوسیما درباره خود رسانه، جایگاه آن و نوع تعاملی که رسانه دارد، بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه پیشنهاد برگزاری این نشست صمیمی از طرف چه کسی بوده است؟ گفت: آقای رییس جمهور لطف داشتند و از تلاش‌های رسانه در بحث برگزاری پرشور انتخابات و هم به صورت کلی عملکرد این رسانه مطلع بودند. دکتر روحانی خودشان سابقه رسانه‌ای دارند و سال‌های اولیه انقلاب در شورای سرپرستی صداوسیما حضور داشتند. در نتیجه یک رابطه صمیمی و نزدیکی با صداوسیما و همکاران رسانه ملی داشتند.

سهرابی ادامه داد: دوستان ما در صداوسیما نیز تمایل داشتند با ایشان دیداری داشته باشند؛ بنابراین این نشست یک درخواست دوجانبه بود که الحمدالله پیگیری و انجام شد.

مدیر کل روابط عمومی صداوسیما همچنین درباره‌ی اینکه آیا نشست صمیمی رییس سازمان صداوسیما با رییس جمهور به حل مشکلات صداوسیما کمک خواهد کرد، گفت: ما خیلی امیدواریم؛ آقای رییس جمهور نسبت به رسانه دیدگاه خیلی خوب و بلندی دارند، رسانه را خیلی خوب می‌شناسند و تحلیل‌شان از شرایط جهانی به ویژه در حوزه رسانه‌ها تحلیل به‌روزی است.

سهرابی خاطرنشان کرد: رییس جمهور اطلاعات بسیار خوبی دارند. در این نشست وضعیت پوشش شبکه‌های تلویزیونی در کشور برای ایشان بیشتر تشریح شد و با توجه به اطلاعاتی که از جلسه گرفتند، امیدواریم که بسیاری از مسائل و مشکلات در این گفت‌وگوها و ارتباطات نزدیک و صمیمانه سریع‌تر حل و فصل شود؛ جلسه امروز جلسه خوب و امیدوارکننده‌ای بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱۷
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
2
139
رسانۀ میلی هم مگه گفت و گو (دیالوگ) میشناسه؟
توی خود تلویزیون که خوب "مونولوگی" راه انداختند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
2
97
آقای روحانی میخ فولادی درآهن فرو نمی رودچنه زنی بااین افراد کراهت دارد فکری کن که فکر باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
5
72
چند روز ديگه ضرغامي از صدا و سيما ميره
اين ديدار دقيه نودي چه معني داشته؟!
اميدوارم دولتي هاي محترم توضيح بدهند
محمد خالقي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
2
103
اگر آقاي رييس جمهر از وضعيت فعلي صدا وسيما اظهار رضايت نمايند جاي تاسف دارد.
نظرات بینندگان