arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۲

احتمال تبانی منافقین و داعش در حمله به لیبرتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضو ائتلاف دولت قانون عراق با بیان این که حمله به پایگاه لیبرتی احتمالا خودزنی گروهک منافقین با همکاری داعش بوده گفت: محافظت از منافقین، باری سنگین بر دوش نیروهای امنیتی عراق است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران محمد العگیلی، عضو فراکسیون ائتلاف دولت قانون عراق در گفت‌گو با آژانس خبری مسکو با فتنه خواندن فعالیت‌های گروهک تروریستی منافقین در عراق گفت: احتمالا میان منافقین و و گروه‌های تروریستی دیگر به ویژه داعش (القاعده) که در مناطق کمربندی پایتخت مانند ابوغریب گسترده هستند توافقی صورت گرفته است تا پایگاه لیبرتی مورد حمله قرار گیرد و پس از آن دولت عراق به عنوان متهم معرفی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان، العگیلی افزود: عراق هیچ تمایلی برای پناه دادن به گروه تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) ندارد و جامعه جهانی باید به مسوولیت خود پایبند باشد و آن‌ها را در اروپا یا هرجای دیگری اسکان دهد.

این نماینده مجلس عراق با اشاره به آسیب‌های ناشی از ادامه حضور منافقین در عراق با توجه به وضعیت امنیتی بی‌ثبات آن گفت: ادامه بقای آن‌ها در عراق بار سنگینی بر سیستم امنیتی عراق که در حال محافظت از شهروندان عراقی در برابر تروریست‌هاست وارد کرده است.

نظرات بینندگان