arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

نجات 25 نفر از دود حریق پیکان!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خدمات مشهد از حریق یک دستگاه خودروی سواری در پارکینگ یک مجتمع مسکونی و دود گرفتگی 25 تن از ساکنان این ساختمان خبر داد.

ایوب خجسته در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: با اعلام یک مورد حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی در ساعت 1:30 بامداد روز یکشنبه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 40، 23 و 25 را به محل حادثه واقع در شهرک طالقانی مشهد خیابان بهارستان اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک واحد 10 واحدی بود، افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد یک دستگاه سواری پیکان متعلق به مالک یکی از واحدها در طبقه اول به علت نامعلومی در پارکینگ این مجتمع دچار حریق شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به شش خودروی سواری دیگر است.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی خدمات مشهد با اشاره به حضور 18 آتش‌نشان در محل حادثه افزود: آتش‌نشانان همزمان با انجام عملیات اطفای حریق اقدامات خود برای نجات دادن افراد محبوس در میان دود را آغاز کرده و پس از مدتی 25 تن از ساکنان این ساختمان را به فضای باز منتقل کردند.

به گفته خجسته ساکنان این ساختمان به دلیل دودگرفتگی شدید از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده و 19 تن دیگر نیز به شکل سرپایی در محل درمان شدند.

وی با بیان اینکه ماه گذشته نیز منزل مسکونی صاحب سواری پیکان در همین مجتمع دچار حریق شده بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان شعله‌های آتش در این خودروی سواری را به سرعت مهار کرده و از سرایت آن به خودروهای مجاور و انفجار خودروی سواری جلوگیری کردند.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی خدمات مشهد با بیان اینکه آتش نشانان پس از اطفای کامل حریق و تخلیه دود از طبقات ساختمان در ساعت 3:19 بامداد به عملیات خود خاتمه دادند گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
نظرات بینندگان