arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۱۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

عضو کمیسیون تحقیق از بابک زنجانی: سند پرداخت بدهی وزارت نفت جعلی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته تحقیق و تفحص از پرونده ˈبابک زنجانیˈ مدعی شد: گواهی این فرد مبنی بر پرداخت بدهی اش به وزارت نفت، جعلی است.

ˈامیرعباس سلطانیˈ روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: پیگیری و بررسی های 10 روز گذشته وزیر نفت و مسوولان بانک مرکزی مبین این است که هیچ پولی از سوی بابک زنجانی به حساب دولت واریز نشده است.

وی اظهار داشت: زنجانی یک گواهی از بانک مرکزی تاجیکستان مبنی بر واریز بدهی اش به دولت ایران از طریق این کشور به حساب بانک مرکزی ایران ارائه کرده، اما این گواهی جعلی است.

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: در جلسات سه ماه قبل، بابک زنجانی مدعی شده بود که نه تنها 13 هزار میلیارد تومان به دولت بدهکار نیست بلکه دوهزار میلیارد تومان هم طلبکار است.

سلطانی با بیان اینکه زنجانی، مسوولان و ملت ایران را به تمسخر گرفته است و همه را بازی می دهد، گفت: بابک زنجانی باید در اسرع وقت در صحن علنی مجلس حاضر شود تا ادعاهای مطرح شده در باره پرونده وی در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی که زنجانی خود را طلبکار دولت می داند، کمیته تحقیق و تفحص، پرونده او را دارای ابهامات و حتی درگیر بودن در پرونده تامین اجتماعی و مساله پولشویی در کشور ترکیه می داند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
0
9
برای این نماینده عزیز متاسفم: مگر بابک زنجانی کیست که "... باید در اسرع وقت در صحن علنی مجلس حاضر شود ..." اگر ادعای این نماینده مجلس صحیح باشد که علی الظاهر چنین است بابک زنجانی باید محاکمه شده و اموالی را که به تاراج برده به بیت المال مسترد نموده و مجازات اعمال خود را تحمل نماید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
0
6
این جوری تحریم دور زدند اقای دکتر احمدی پاک دست و عدالت پرور بازرگانان رو ... کردند ومال کشور رو به باد دادند تا توانستند برای سالهای اینده کشور هم مشکل و دردسر به جای گذاشتند که در مردم یاس و نومیدی به دولتهای بعدی ایجاد کنن خودشو و حلقه عزیزانش هم این روزا دارن ... و ازته دل به ملت می خندن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
ما هم از ته دل بدخواهان و غارت گران میهن رو آق میکنیم
نظرات بینندگان