arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۲

بقایی: فشار یک نهاد به وزارت علوم برای عدم همکاری با دانشگاه ایرانیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون پشتیبانی دانشگاه ایرانیان می گوید: احساس می‌کنیم که یک جایی به وزارت علوم فشار می‌آورد و به وزارت علوم سفارش شده در دادن مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی و جذب دانشجو با ما همکاری نکند.

حمید بقایی معاون پشتیبانی دانشگاه ایرانیان در گفت‌وگو با  تسنیم، درخصوص آخرین وضعیت دانشگاه ایرانیان با بیان اینکه دانشگاه در حال پیگیری جذب دانشجو و گرفتن مجوز برای رشته‌های تحصیلی جدید است، گفت: البته وزارت علوم در این زمینه با ما همکاری نمی‌کند و بحث‌هایی که مطرح می‌کنند بیشتر در قالب مصاحبه است.

وی ادامه داد: وزارت علوم تا کنون هیچ نامه مکتوبی و موردی را به مجموعه ما اعلام نکرده و به جای آن، بیشتر مصاحبه می‌کنند.

معاون پشتیبانی دانشگاه ایرانیان با تاکید بر اینکه دانشگاه ایرانیان هیچ منع و مشکل قانونی ندارد، اظهار داشت: دانشگاه در حال پیگیری رشته‌های تحصیلی مورد نیاز است، ولی متاسفانه وزارت علوم با دانشگاه همکاری نمی‌کند. ما احساس می‌کنیم سفارش شده که موضوع به کندی پیش رود، یعنی در بروکراسی اداری کار قرار گرفته است.

بقایی درخصوص زمان جذب دانشجو نیز گفت: این امر بستگی به همکاری وزارت علوم دارد، ولی ما احساس می‌کنیم که یک جایی به وزارت علوم فشار می‌آورد و به وزارت علوم سفارش شده در دادن مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی و جذب دانشجو با ما همکاری نکند.
نظرات بینندگان