arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۴۸۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۲

معاون فرهنگی سپاه: موسوی و کروبی دیر یا زود محاکمه می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: احکامی که از امام(ره) دیدیم و براساس بینات احکام قضایی وجود دارد، کاری که موسوی و کروبی انجام دادند حد دارد و حد آن مفسد فی‌الارض است.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا مقدم‌فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید احکام موسوی و کروبی در یک دادگاه صالح تعیین و صادر شود.

وی با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های مردم و جامعه اصیل و دانشگاهی بازگشت افراد اخراج شده به دانشگاه است، تصریح کرد: این افراد به صورت قانونی و به دلایل امنیتی یا حضور در فتنه‌گری‌ها از دانشگاه اخراج شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر‌نشان کرد: این افراد می‌خواهند به دانشگاه برگشته و مجددا فتنه‌گری کنند و همه نگران هستند که امیدواریم این اتفاق نیافتد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این فتنه‌گران جزو توابین در جامعه باشند، بیان کرد: کسانی که خواستار این هستند حصر موسوی و کروبی را بشکنند، باید بدانند فتنه‌گران هنوز متنبه نشده‌اند.

مقدم‌فر با بیان اینکه مطالبه عموم مردم محاکمه و مجازات اصحاب فتنه است، عنوان کرد: محاکمه عناصر فتنه دیر یا زود انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با آن ترحمی که نسبت به فتنه‌گران دارد علاقه‌مند است آنان از کاری که مرتکب شده‌اند توبه کنند، افزود: با آن همه ترحم باز امیدوار است که آن‌ها دوباره به آغوش اسلام، نظام و انقلاب برگردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صبحت‌های برداشت فیلتر فیسبوک اشاره کرد و گفت: این اراده خوبی نیست و انتظار ما از رئیس جمهور و دستگاه‌های نظارتی اعتدال و تلاش فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگی نقاطی که بیشتر مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد باید بیشتر توجه شود، تصریح کرد: یکی از مواردی که بیشترین مورد هجمه دشمنان قرار گرفته سبک زندگی است که دشمنان تلاش می‌کنند تا از راه‌های مختلف به آن ضربه وارد کنند.

مقدم‌فر با اشاره به اینکه هجمه فرهنگی که از طرف دشمنان اسلام بر مردم وارد می‌شود افکار و قلوب و زندگی مردم را مورد تهاجم قرار می‌دهد، ابراز کرد: دشمنان به دنبال این هستند که فرهنگ اصیل ایران اسلامی را تغییر دهند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هجمه‌های فرهنگی دشمنان همیشه وجود دارد جای تاسف است که دستگاه‌های فرهنگی و دولت ما به جای آن‌که مسائل فرهنگی را حل کند،‌ دغدغه رفع فیلتر فیس بوک آمریکایی‌ها را دارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۳۷
غیر قابل انتشار: ۶۴
کم سواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
1
57
لطفا علنی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
1
73
محاکمه فقط وفقط بایدعلنی وعادلانه باشد
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
72
25
به امید محاکمه کسانی که در روند نظام اخلال ایجاد کرده اند
عادل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
28
5
انشاالله
نظرات بینندگان