arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۲

مرتضوی در دادسرا حاضر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سعید ایوبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده شکایت لاریجانی و مرتضوی علیه هم به ریاست حجت الاسلام منصوری در دادسرای کارکنان دولت بدون حضور لاریجانی برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

وی ادامه داد:علت حضور نیافتن فاضل لاریجانی سفر کاری اش به انگلستان عنوان شده بود که این عدم حضورباعث اعتراض مرتضوی شد.

وی حضور فاضل لاریجانی را در این جلسه ضروری دانست و تصریح کرد: حضور وی در این جلسه به منظور کشف حقیقت و روشن شدن پاره ای از موضوعات ضروری بود و به نظر من تشکیل جلسه فاقد موضوعیت بود و باید دوباره تشکیل شود.

ایوبی اظهار داشت:با توجه به اینکه این پرونده مربوط به حدود یک سال پیش است و تحقیقات مقدماتی آن با توجه به اینکه آقای مرتضوی دارای پایه قضایی هستند الزاما می بایست توسط بازپرس انجام شود و سپس در دادگاه کیفری استان رسیدگی محاکماتی آن ادامه یابد.

ایوبی در رابطه با محتوای شکایت مرتضوی از فاضل لاریجانی و روند رسیدگی به این شکایت، گفت:در این پرونده به عنوان وکیل دخالت نمی کنم و مرتضوی خودش این دو پرونده را پیگیری خواهد کرد.

وی افزود:شکایت مرتضوی مربوط مسایل بعد از پخش سی دی در مجلس شورای اسلامی است که فاضل لاریجانی ادعا کرده هیچ مراجعه ای به سازمان تامین اجتماعی نداشته و صدایش جعلی است در این رابطه مرتضوی با ارائه مستندات در همان جلسه اول رسیدگی از وی شکایت کرد.
نظرات بینندگان