arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۲

جدايي نکونام از استقلال رنگ واقعيت گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هافبک تيم استقلال به ديدار مديرعامل باشگاه رفت و برگ ديگري از مراحل جدايي کاپيتان تيم ملي از جمع آبي ها ورق خورد.

جواد نکونام عصر روز دوشنبه با حضور در باشگاه استقلال با علي فتح الله زاده ديدار کرد.

به گزارش اوج نيوز،وي در اين نشست پيشنهادات رسيده به خود را به اطلاع فتح الله زاده رساند و گفت که با توجه به بروز برخي اتفاقات طي ماههاي اخير،قصد جدايي از جمع آبي پوشان را دارد.

مديرعامل آبي ها هم سعي کرد در اين جلسه،جواد نکونام را متقاعد کند تا در استقلال بماند اما در نهايت کاپيتان تيم ملي،ضمن تشکر از حمايت فتح الله زاده بر موضع رفتن تاکيد داشت.

فتح الله زاده در چند نوبت از نکونام خواست تا شرايط ادامه حضور در استقلال را بررسي کند اما وي تصميم نهايي اش را گرفته است.

اين در حالي است که بر اساس خبرهاي رسيده،نکونام از رفتن به چين منصرف شده و قصد دارد در يکي از دو کشور قطر يا ترکيه به فوتبال خود ادامه بدهد.

نکته مهم در اين باره زمان جدايي نکونام است که مقرر گرديد پس از گفت و گوي فتح الله زاده با قلعه نوعي مشخص شود.در صورتيکه سرمربي استقلال،با جدايي نکونام پيش از دربي موافقت کند،وي در هفته جاري تهران را ترک مي کند تا راهي تيم جديدش شود.

همچنين نکونام وقتي از جلسه با فتح الله زاده بيرون آمد به شدت ناراحت بود و حتي حاضر نشد داخل آسانسور برود و از راه پله هاي باشگاه،محل را ترک کرد.او با ناراحتي شديد از ساختمان باشگاه بيرون رفت و هرگز حاضر نشد دليل اصلي تصميم گيري ناگهاني خود را بيان کند.
نظرات بینندگان