arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۲

نامه سرگشاده به وزیر نیرو: به مدیریت مشترک آبفای شهری و روستای پایان دهید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بوشهر با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر نیرو، به ادامه اداره مشترک دو شرکت شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان بوشهر اعتراض کردند.

متن کامل این نامه سرگشاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
جناب آقای مهندس چیت چیان 
وزیر محترم نیرو   
سلام علیکم 

ماجمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بوشهر خداوند سبحان را شاکریم که نعمت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، با سقایی به مردم شریف ساکن در مناطق شهری و روستایی این استان زرخیز را نصیبمان نموده است . همچنین بسیار خرسندیم که در دولت یازدهم از وجود حضرتعالی که  از نیروهای خادم انقلاب و پرتلاش وزارت نیرو می باشید در راس این وزارتخانه استفاده گردید و اکنون با آگاهی از درایت و وفاداری حضرتعالی به خط امام راحل (ره)و تبعیت از مقام عظمای ولایت ، بدینوسیله نارضایتی و اعتراض خود را نسبت به ادامه مدیریت مشترک دو شرکت آبفای شهری و روستایی اعلام و خواهان تغییر این وضعیت هستیم.

با توجه به مصوبه یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی توسط هیات وزیران و انجام این موضوع بصورت آزمایشی در استان های بوشهر ، قم ، چهارمحال بختیاری و آذربایجان غربی، برای آگاهی حضرتعالی از وضعیت دوشرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان بوشهر اعلام می شود مدیریت مشترک این دو شرکت توسط یک نفر، تاکنون همراه با نتیجه مناسب و قابل قبولی همراه نبوده است.

همچنین به نظر می رسد پایان دوره آزمایشی و بازگشت به شیوه سابق و اعمال شیوه مدیریت هر شرکت توسط یک مدیر جداگانه می تواند مفیدتر و در راستای عمل به وظایف و حرکت در مسیر اهداف این دو شرکت باشد.

از حضرتعالی به عنوان مقام عالی وزارت نیرو خواهشمندیم فریادرسمان باشید و با تعیین تکلیف وضعیت مدیریت هر دوشرکت با توجه به تعلیق یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی زمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان بوشهر را فراهم آورید. 
 
جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بوشهر


نظرات بینندگان