arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۲

آيا اوباما مي تواند به وعده هايش در سال جديد ميلادي عمل کند؟

به نظر من رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر در شرایط سختی گرفتار شده است. یکی از راههایی که هر رئیس جمهور می تواند به کمک آن چارچوب مسائل را تغییر دهد ایراد سخنرانی های مهم و ابتکار عمل است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در برنامه ای به بررسی وعده های باراک اوباما در آغاز دومین دور ریاست جمهوری اش پرداخت.

 به گزارش انتخاب و به نقل از این شبکه اصلاحات جامع در قانون مهاجرت، مبارزه با نابرابری ها در میزان درآمد و حمایت بیشتر از قانون کنترل سابقه افراد دارای اسلحه از جمله کارهایی است که در دستور کار اوباما قرار دارد. گای بنسون از سردبیران این شبکه گفت:« به نظر من وقتی مردم به دورنمای سال 2014 نگاه می کنند این سوال برای آنها مطرح می شود که آیا اوباما می تواند دومین دور ریاست جمهوری اش را احیا کند؟ نکته اینجاست که ریاست جمهوری در هر شرایطی قدرت و اختیارات را در دست دارد حتی در زمانیکه دوران حکومتش رو به پایان باشد.

وی گفت: به نظر من رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر در شرایط سختی گرفتار شده است. یکی از راههایی که هر رئیس جمهور می تواند به کمک آن چارچوب مسائل را تغییر دهد ایراد سخنرانی های مهم و ابتکار عمل است.

بسیاری از مردم آمریکا درباره سخنرانی های اوباما تردید دارند. من فکر نمی کنم اوباما بتواند به وعده هایش از جمله طرح بهداشت و درمان در سال جدید عمل کند.»
نظرات بینندگان